Sabtu, Mei 15, 2010

kalau aku tahu itu........

HAVE YOU EVER HAD A CRUSH ON MUSTAFFA BUKHARI



PERGH MACAM X CAYA...

aku sumpah tak percaya ada soalan macam tu kat fb dan yg lagi buat suspen ada yg jawab yes..hahahaha aku mmg lar sgt nak tau sapa. jadi aku pon kumpul lar kredit utk bukak jawapan tu.....dan x sangka org yg cakap tu yes tu someone that hold really special place in my heart...DULU.... hahaa aku dulu separuh gila kat ko....tapi skang ko jawab soalan tu buat aku tertanya...bila? bila yg ko crush kat aku?

seluruh hidup aku aku pikir ko hanya boleh terima aku jadi kawan baik..... aku skang cuma nak tau bila ko suka kat aku.....time2 cmnih lar aku rasa kalu boleh putar balik masa nak jer aku pergi kemasa ko suka at aku....sbb dulu walau macam2 aku cuba...macam x melekat pon...heheh

tapi x per lar..ko sakang dah bahagia ngn dia biar lar ko ngn dia...aku x kesah aku rasa cukup apa ko beri kat aku,...

aku tau ko tak tau wujudnya blog aku nih yg baca blog aku pon xder so aku boleh tulis ngn nyata di sini...... Asmida bt Adnan @ syamin.... aku doakan ko bahagia selalu tapi aku terlalu ingin beritahu ko biar ada ramah, lawa, baik. rapat. dan lain2 ko lebih lagi dari itu...cuam ko aku x mungkin ada cerita yg lebih dari seorg kawan baik yg sama gila2......

kepada ko aku tujukan post ini

ko yg teristimewa di hati

p/s: perg jiwang sial aku hahaha






5 ulasan:

  1. tapa!!tk sangke itu kluar dr mulut ko

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama9:11 PTG

    aku da tulis panjang2 pastuh da ilang.siot

    BalasPadam
  3. syamin asmida8:49 PTG

    erm mcm2 nk aku ckp tapi tibe2 aku simpan sume nyer dlm hati jer.
    mcm2 nak aku explain kat sini
    tpi better don't
    bcz sumer tu da berlalu
    n biar ar berlalu
    sebagai yang sweet utk dikenang2
    dan wat kiter senyum sorg2
    like dis :)
    juz wanna let u noe..
    tuhan da takdirkan begini jadinyer
    so cm nie lar jadinyer
    tapa..
    rahsia hati taa perlu diungkai i thought..
    i love to keep it in my heart

    ko da jumper kwn baik ko
    n she is ana farhana rite?
    lagi better dari aku kn?
    erm, gud 4 u.

    nak ckp satu jer..
    proud to be ur fren todat tomorrow n always

    BalasPadam
  4. oh syamin asmida...
    sy dan tapa kwn baek sje..
    im already hav my own bf
    tk perlu kut ckp
    "lagi better dari aku"

    im not replacing u.

    tapa ni kwn berbual..berblog.
    kwn yg pndai nasihat kwn
    kwn yg tolong skodeng laki sy.
    hahaa..thats all

    BalasPadam
  5. syamin asmida6:26 PTG

    dearly ana farhana.
    mmg lagi better
    but pls dun get me wrong
    i TAA JELES ok ana?
    kalo boleh replace pown
    bukan la masalah for me ok

    bersyukur lar sebab jadi
    "LAGI BETTER"
    dat mean u mmg ok
    get it??
    gud 4 u..

    BalasPadam