Ahad, Jun 19, 2011

ok nih bukan redeem dah hehehe...nih betul cerita baru hehehe

so basically...bila saja cuti sem mula...aku merayau kejap..balik kg and such....then aku hantar permohonan nak jadi guru ganti di sekolah...n insyaAllah akan di panggil dalam bulan 6 atau 7 insyaAllah...again...waiting...bukan bermaksud melanguk heheh...so aku ke batu pahat utk tolong cousin aku....so aku gerak ke melaka dulu...amik barang2 aku kat rumah sewa then ke batu pahat..so kesana..aku naik bas...so utk pengatahuan semua...aku nih dudul sg besi....tbs was like...10 minit naik keta....dekat giller ngn rumah aku hehehe....tapi ni lar first time aku masuk tbs...cantik..macam air port hehee..

headed to tbs...

oooo belum lagi......mana bas batu pahat nih..



errr.....bukan bas aku yer...

heheh cantik lar kan...ok lar nih...
so bila dah sampai melaka...gurau2 ngn member2....so esoknya aku ker batu pahat hehe...

bye melaka hehehe...

tengok2...muar,,,hheheeh

and then batu pahat heeh....

stok yg menanti kehadiran aku hehehe....



nih kat kedai....gila lar..aku dah lama x buat kerja nih,,,,rusted gagaga..


ok kenapa rempah nih terdedah macam nih...? sbb..kita kena mixed rempah ni ikut kemahuan pelanggan...nak masak ayam? kuah kurma tp nak putih sikit...? ada campurannya hehehe

work station...billing n administration station heheh


nih antara ank buah bertuah aku...aiman..n puteri...

rumah cousin aku...

oh ya...pandangan depan kedai...


so technically...korg dah tau lar kan bila aku cakap aku tolong cousin aku...hehehe...ok ada lagi cerita best masa aku kat bp heheh ini dia.....

ok...hmm x nampak sgt kat...actly rumah2 kat sini semuanya lebih kurang 2 kaki tinggi...dari tapak asas rumah hehe...

rumah pon masuk air...inikan stok kitaorg kat atas pallet kat luar..hehe..masa nih pukul 4 pagi...dan kitaorg perlu ke kedai plak pagi nih hehhe.,....


dalam rumah di ruang tamu...takat buku lali....tapi dapur n porch jgn ditanya...tengok gambar bawah hehe... 





hehehe my first banjir experience hehehe..

masuk paper gak hehe


heheh cari lar nama aku....jumpa bg tau ek...aku cari pon x jumpa hahahaa

hey  as long u can stack money that day...work is work...hehehe kerja gak walau rumah tenggelam heheh


ok tu jer dulu aku cer....sambungan aku kat batu pahat akan aku sambung lagi nnt...tunggu !!!heheh


To Be Continued....

3 ulasan:

  1. wei..serious ke hujan?asl tk masuk paper?

    BalasPadam
  2. seriously, aku baru update cte aku psl ko. hehe. sowie tapa. but aku tgk gambar2 ni, damn! xkn banjir smpai cm tu skali!! btw, aku lebih suke blog-looks ko yg baru ni! simple but nice. cepat sikit nk bukak. hehe. :P

    BalasPadam