Khamis, Jun 24, 2010

3 tahun ini.......

Julai 2007, aku sampai kat satu negeri yg aku x berapa familiar….PERAK….tpi dekat dgn hidup aku…my sister further her studies here, in the oldest politeknik in malaysia ‘POLITEKNIK UNGKU OMAR’ or better known as ‘PUO’….tapi aku di uitm seri iskandar di perak juga walu x sama tempat hhahahah

Ramai yg aku dah jumpa di perak nih dan banyak benda yg aku dah belajar dan buat….enjoy dan macam2 lagi..apa yang seronok perak nih sampai skang aku tak tau…bukan ada benda pon..but then….itular yg asyik aku bayangkan bila aku menaip post kali nih hehhehe….dikala aku sebok mengisi borang dan menyiapkan semua benda dalam list perkara yg harus aku buat…….aku decide utk amik masa rehat seketika dan menaip post kali nih…..aku nak luahkan pada laman sesawang ini..biar ia mati di sini x bernisan pon di sini aku tetap mahu semua tahu betapa uitm perak itu sudah sebati dalam diri ini…..gila lar aku yang sudah sedia gila kalu kata perak itu hanya mimpi ngeri….tidak ia lebih dari itu…ia mimpi ngeri yg dahsyat yg terus hidup menghantui sedar aku hahahahahah. Apa yang cuba aku nak sampai kan bagi mereka yang tak paham bahasa gila aku nih..biar aku nyatakan dgn jelas yg boleh……betapa aku rindu akan uitm perak, fakulti perakaunan uitm perak, bilik persisda, kolej teratai…..persi…uptown hahahahah sedih bila fikir ini mungkin yg terakhir kali jumpa……

Kelmarin kawan aku tegur….”lepas nih susah lar nak jumpa”. 
Aku balas selamba “mungkin x akan dapat jumpa lagi”. 
Dia balas “ janganlar cakap macam tue”….
aku hanya mampu berbasi-basa……

Kenapa???apa aku x percaya jodoh pertemuan yang Allah tetapkan?? Apakah aku ini kufur…menafikan itu semua……harapnya tidak, sebab pada aku…aku kenal diri aku….jika tidak sepenuhnya…..pasti ada sifat diri aku yg mmg sudah aku lali dan sebati…heheeh…aku adalah orang yg jarang mencari org yg lama x jumpa…otak aku adalah mesin yg tertetap pada apa yg ada di depan pada skrin mata aku..hanya itu yang mampu aku proses agak dan gamaknya…..

Jadi bagi mengenang mereka yg mungkin hilang dari diri ini…..aku selitkan beberapa rakaman kenangan dalam 3 tahun ini……




























1 ulasan:

  1. adakah kwn ko yg sorg tue ak?
    tapa..ak lg sedih sebab sume dah tak ade,...dgn korg la ak slalu lepak

    BalasPadam