Khamis, September 30, 2010

najeehahahahahah............................!!!

sebenarnya tajuk post kali nih adalah pasal member aku yg bernama najeha..("hahahahah" tu gelak) atau lebeh glemer dgn gelaran audit general (AG) hahahah...menariknya si AG nih dia merupakan anak sulung..yang manja kalahkan anak bongsu....(dia cakap) tapi adik2 dia  x jeles malah lagi kasih dan sayang x terhingga terhadap dia....heheh.

Di kelas aku si ag (ejaan sebenar "ejea") nih mmg lawak spontan lar hahah suka memimikkan muka...memberi pose " maut" ketika bergambar dan terkenal sebagai pencipta term .." safwall-e". Ag nih jugak( skema giler ayat aku) merupakan setiausaha kanan aku hahah....actly aku jadi p.manager utk trip ke seri negeri utk class ob aku, dia nih mmg bnyk tolong...heheh sgt banyk begitu jugak yg lain2 (yati, dodot, malique, ila, yeo, atin, ramai "jiddan" lagi hehheeh) si ag yg merupakan setiausaha aku nih pernah share satu cerita...

" tapa; aku balik kg kan...rumah nenek aku...rumah tinggal....jadi masa nak makan,..mak aku kluar kan sikit jer lar pinggan sbb leceh nak basuh bnyk2 nnt......aku nih nak makan nasi, aku gi dapur...skali aku tengok pinggan xda.....aku tanya adik aku..pinggan mana?? dia jawab ada kat sinki...aku pon basuh...aku tanya lagi...mana nasi? dia jawab dalam periuk.....bukak periuk...senduk x da...aku pon cari2 lar tapa..sekali rupa dalam sinki......aku pon terus lar letak pinggan capai roti gi depan tengok tv...heheheh. jadi adik yg lagi sorg tanya aku..eh bukan along nak makan nasi ker? kenapa makan roti jer?...dua kali dia tanya aku tapa.....aku lek jer diam jer hehehheheh...adik aku nih terus gi dapur tanya kat adik aku yg mula2 tadi...kenapa along makan roti??? dia jawab..along tengok senduk dalam sinki......adik aku ni tadi gi lar basuh letak kat periuk pastu roger aku...hah..senduk dah kat periuk gi makan...aku pon gi lar makan......" menurut ag heheh (sila amik perhatian cerita ini telah dicerita semula dgn ayat aku sendiri....korg patut tahu lawaknya keadaan cara dia menyampaikan cerita ini....sampai aku dok gelak x renti) hahaha

tapi aku x komen lar pasal aku pon suka gak dilayan macam tue..plus dia n adik beradik dia....mmg rapat heheh so macam meriah kan??

nih gambar......AG lar...aku yg edit hahah cun ek..jgn kacau..safwall-e marah nnt ahah

4 ulasan:

  1. ko suke egy ea?? hahha!!

    BalasPadam
  2. ttteeeeetttttt.............ur comment is in consideration of this blog author, to delete ur comment or delete u hahahah

    BalasPadam
  3. hahhaa, btol ea? ko x deny! haha

    BalasPadam
  4. tia aku suke semua org lar....ko jgn nak cari point ha....kang..i like my biceps kang ha...hahah

    BalasPadam