Selasa, September 14, 2010

selamat hari raya ku ucapkan ikhlas dari tapa buat semua...




Salam...kepada semua rakan2 yg melalui blog saya dalam menuju arah laluan sesawang memasing saya ucapkan, selamat hari raya maaf zahir batin.....semoga semua berbahagia insyaAllah......

saya alhamdulillah berasa happy tahun ini kerana jika x sedikit...banyak juga keseronokan yg saya dah lalui..seronok ooooo.....jadi di sini saya selitkan gambar2 majlis kawen kawan saya laila yg saya attend masa bulan syawal nih hehhe..




PERKAHWINAN PERTAMA DIA JULAI 07 GROUP BOSCO...!!!



tanggal 3 syawal.......bersamaan ahad 12/9/2010.....maka menjadi tarikh keramat bagi kami warga DIA Julai 2007, persandingan teman rapat kami, Lela (hahahaha dah kawen ko)..... dijadikan cerita dari sebelum aku cuti raya lagi aku dah set otak aku...kenduri lela..kenduri lela...kenduri lela...heheh mmg excited gila aku...tunggu2 maka sampailar detik itu......tapi sehari sebelum kerumah lela...aku dan arep sempat carik kan hadiah buat dia hahahah      lela..pisau satu set tu aku lar kasi yg siap ngn cutting boart tue heheheh...arep kasi ko gelas klu x salah......eva kasi set pinggan couple hahahahahaha mahal tau kitaorg beli (ikut standard poket aku lar....hahah) tapi ikhlas dari kami..sudilah terima yer.......

seperti biasa..budak team bosco nih mmg gila mereng semuanya...makanya semua sebok lar bergambar bagai siap kat pelamin...mone ngn ein siap atas katil pengantin rasanya hahahah tapi yang sempat aku curik adalah berikut hahahahahahahahahahah................

bukan aku lindung pengantin.....dia segan katanya haha


Nih ez....sapa yg follow blog aku mesti pernah tengok muka dia nih ngn balak dia..hehe

ambo...team gunung hahah minat segala xtvt rekriasi darat udara air dan gabungan antara elemen tadi haha

aku dan arep......hahaha kalau ramai kata aku kuat melalut or lawak  or apa....kenal dulu si arep nih...

nih lar pengantin kita...tak termasuk aku hahah lela....nih namanya sanding rock hahah

aku dan eva

aku and ein..kawan baik..aku, di melaka semasa...semua tak perasan aku tetibe menitiskan air mata teringat kat dia...
"mus ang kena tenang"


hahah lupa nak tambah..dia aku arep yan mone gem yun dan ramai lagi warga bosco  n bosci....maka terwujudlah kegilaan.... bak kata mak lela.. "mak cik suka tengok korang nih...meriah..."





Itulah cerita awal syawal aku serba sikit....ada lagi sebenarnya..macam sedara jauh yg datang kerumah...makan laksa rumah saba...minun teh al tapi dan lain2 yg semuanya membentuk raya aku....SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN...SEMOGA KITA BERTEMU LAGI DENGAN RAMADHAN YANG AKAN DATANG... AMIN INSYAALLAH...











Tiada ulasan:

Catat Ulasan