Ahad, Mei 29, 2011

aku boleh tulis...aku boleh cakap...apa jadi...tu semua anugerah tuhan....

pagi ini....hampir sudah pukul 2.29am.....beberapa jam lagi...aku seharusnya...ke melaka....heheh still x tido lagi...aku akan ker batu pahat...kemudiannya.......utk buat sambilan sementara tunggu pihak sekolah call aku hehehe.....so ini lar updated buat masa nih....aku x cerita baru,,,,,laptop aku resting in peace....so...pakai pc org..x selesa lar...susah nak update....hehehe....so buat masa nih,....sori lar....nampak gayanya,.....bakal berhabuk balik lar blog aku nih...nasib warna hitam...x nampak sgt hahahaha.....korg semua...doakan aku lulus semua paper sem nih yer..hehehehh jaga diri semua....waaarrgh....nnt apa2 jadi or apa2 benda best aku buat...aku cer kat korg yer...yer...yer...heheh

Assalam ya'lls...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan