Selasa, Mei 17, 2011

doa selamat:tahlil:yassin:get toghether2

assalam ya'll.......huhuhuh lama betul aku x bukak blog aku....yelar sebok lar konon2 heeheheheh aku buat bnyk benda...ada macam2 hal...ish2....bz lar ...jugak....hehehe kejap ke sana dan ke sini....mengisi jemputan dan sebagainya (wah bajet ku macam wakil rakyat kan)....pada yg sudi mendoakan aku masa aku periksa tq sgt2....doa lagi yer heheheh...

ok habis jer periksa mmg macam2 aku buat...tapi di sebabkan masa yang kurang lapang maka aku pon baru lar sekarang berkemampuan nak mengupdate blog aku huhuhuhu......

jumaat nih....adik sepupu aku akan siswi UiTM.....dan aku bangga utk itu ....so hari ahad yg lepas...semua org....balik ke ulu yam...(kg belah ayah aku) utk meraikan...adik sepupu aku huuhu....antara acara yg berlangsung adalah....bawak ping pong dalam sudu, tiup gula2 dalam tepung, tiup belon sampai pecah..dan lain2 lagi acara yg aku harapkan ada tapi x di buat heheheheh......yg ada sesi berkeluarga merewang....solat berjemaah....baca yassin tahlil dan doa selamat..........dan acara makan2 sambil mandi2 sungai....

ini antaranya....

ok inilah kaklang adik sepupu aku yg masuk UiTM

aku yg baru sampai time nih, letih sikit pasal aku balik naik motor ooo...

sesi zohor brjemaah....aku lar bilal hehehehe macam sekolah balik  rasanya,,,hehe

ini lar sungai yg hanya di belakang rumah kg aku....30 tapak dari pintu belakang...kedebush,,,,masuk air....

huhuhu masak rondang....

dapur kayu babe....

acara makan2 hhhehehehe

huhuhuuh so itular antara keadaan di sana...tq pada photographer family..Siti Nor Bt Bukhari.....

3 ulasan:

  1. bestnye...umh arwah opah aku pon sungai belakang umh jugak!

    BalasPadam
  2. berzamannnnnn kau tak update blog ye tapa....seriously, best gle sungai blkg umah....kalo aku, hari2 aku mandi ditu..jimat la sikit bil air umah and jimat masa...takyah nak queue tggu turn nak mandi...hahaha

    BalasPadam
  3. ana ain ahahahaha baru ada cerita best nak di update heheheh....best oo sungai belakang rumah...ko bayangkan...bangun subuh...gi mandi n amik wudhu kat situ...sejuk...klu ko rilek diam2 nnt ko rasa ikan ngn udang gigit kaki ko..huh

    BalasPadam