Isnin, Januari 24, 2011

bagaimana tercetus apatapabuat.blogspot.com

aku mula2 x terpikir nak buat blog nih...x tau pon apa yg best sgt pasal blog semua..nothing really attract me...jgn kata nak buat blog.....nak baca pon, x dapat lar jep....but then its all happen...."snap" cam tue jer...masa tue cuti sem selepas part 4....i was so bored..tak leh nak gambarkan macam mana aku bosan giler time.....tuhan jer lar yang tau....so my good dear friend nana was chitchatting with me through or myspace (facebook masa tue aku x reti pakai lagi)....n dia ajak aku tengok blog dia....so aku yang was really bored gi lar usha and suddenly berminat nak ada satu gak...dan aku tanya dia..cmner nak bikin blog nih??? dia ajar lar..masa tue..aku mmg pening lar ngn blog nih....bila dah ada....lama baru aku nak updated.....dari satu post...ke satu post...lama baru aku updated.......kerapnya aku updated bila aku kenal junior aku ana conda hahaahaha...........dari situ baru aku tau cmner nak susun blog....layoutkan...tapi still x gempak mana lar...atleast....aku proud giller ngn blog aku....

sekarang blog aku dah ada 18 follower..tq ar sbb korg sudi follow blog nih..pada yang dah lama follow..korg pon tau cmner blog bodoh nih bertukar...mungkin x drastik...tapi ada lar kan hehehehh pada yg baru jer singgah blog aku....tekan ar button follow tue.....hheheheh selamat menghuru-hara ok.................

boringnya aku masa tue mungkin macam aku dalam gambar nih.....main card jer...hahah

3 ulasan:

  1. Bagus2. Time dah tak boring cam aku skang nih, dah tak reti nak tulis blog dahh! Blog mmg untuk orang2 yang boring dan kesepiannn. Hahahaha :P

    BalasPadam
  2. hahahah boring yer.....kesepian aku x tau hahahah

    BalasPadam
  3. haha....blog jugak utk orang yg suke menulis, meluahkan, and suka bg pendapat jugak...bukan utk org yg bosan tahap gaban je kan... ;)

    BalasPadam