Jumaat, Januari 21, 2011

sekarang.....

life is now...not in the usual course.......aku malas nak pikir apa yg bleh aku buat...aku skang rajin betul tido awal..kenapa aku x leh tido lambat cam dulu eh? makan banyk? mungkin kot..tapi actually cam biasa jer..mungkin pasal jadual makan aku x menentu kot....hmmmm....

sem nih aku semacam ada geng baru utk hidup huru-hara......menghuru-harakn dunia atau jom lompat2 yg telah lama jadi tag aku skang semakin kurg aku canangkan....nasib ada diorg yg sudi sewel bersama aku.....tq troop..u know who u r...buat geng 6 setandan....atikah..sarah yati....uyun syaza semua....(termasuk aku enam ok)...tq sbb sudi push aku belajar....cuti minggu nih akan aku cuba manfaatkan dengan betul...

sebut pasal cuti minggu...nih..aku kena settlekan hal berikut...
far-latihan dan fahamkan...ada test tau 12/feb/11
tax-latihan dan training
maf-buat latihan balik dan fahamkan serta training....
law-cari aoa n moa (belajar company law balik ye kawan2)
ibm-study2 ada kuiz chap 1,2,3
ais-baca2 balik jgn nganga jer....x lama lagi ada test
bab- baca balik tapa tingkatkan vocab arab ko...

~meninggalkan laptop member ajak makan~

~balik dari keluar makan~

masa aku taip blog nih tadi.....tiba2 dak2 rumah aku ketuk bilik ajak makan..hmmm apa lagi kita maKAN  dulu..mmg aku tinggalkan blog nih hahahahaah......tadi kluar makan jap..lepas makan tetibe aku ngn naz (housemate aku) x da hati nak balik rumah awal2.....maka kami pon jenjalan...lar ker DP (dataran pahlawan) MP (mahkota parade) dan jonker walk (tu lar nama penuh dia)....eheheh habis lar duit aku 5 ringgit hehehe saja jenjalan kan....seronok mmg seronok..tapi...lagi seronok klu dapat spend....(sabar2) skang aku dah ada idea apa magic baru patut aku belajar..korg tunggu ek hehhehehhe tunggu...........

so selain dari tue...biasa2 jer bosan gak hidup nih..o wait ha....aku skang masuk silat olahraga...heheh sakit badan..tunggu lar ceritanya nnt ok....

1 ulasan: