Rabu, Januari 26, 2011

The former bacc 4E night out....

walaupun tak disertai 2 ahli asal yakni malik dan fathia (we really sad u two couldn't make it).....the night was off the chain....literally everyone is having great time....in their own sense of fun lar kan hehhe....malam nih jugak sempena birthday maya.....so 2 event sekali...equal to meriah!!!.......

the night started with AG....pic me up at puteri kesidang and off to taman rempah.......bukan berdua eh...yat dan syaza ada jugak.......

so meet up at taman rempah..dan tunggu dalam 5 minit bagi member yg otw.....then straight to umbai....lauk malam nih..kira sedap.....tapi sedap makanan hari nih kalah pada event yg lagi penting which is our corporate culture......~ amik gambar ~ dan menghuru-hara tanpa mempedulikan assignment and such academik activity.....

then buat another pit stop....4 another pic session heheh....

org datang bai nyer dress up...aku sondol jer ngn t-shirt n jeans...lantak lar kan hahaah...main nih aku dah melompat bagai....show it is really some night...atleast we're able to create bonding between us though we hardly have the opportunity that make us sit all together.....

hidup ini belum tentu ada esok....so waktu sekarang ni..adalah paling penting....~

petang tue semua rile jer...x da kecoh2 na ke umbai....

malam amik ko...semua cam lipas kudung bawak keta hua2

group keta zahin...

makan time...

aku...dan dari kiri.. (duduk) tiqa, sarah, aimi , azah.....berdiri dari kiri AG....yana...

aku n farah,,...J

aku n farah A...serta di selang yati...

aku n farah H di selang tangan yati...

aku n angah....di selang farah..J

depan...angah (tudung merah) dila....tepi aku farah H dan next to her is dira...

yong, buddy dan aku...

 dari kiri maya (birthday girl...), nani, yana....kot.....ila....and last tudung putih nisa...

reramai....

ila dalam usahanya...memaksa budak2 nih balik.....

6 ulasan:

  1. asal aku tgk mcm kau sorang je lelaki. cam sadis je ;p

    kirim salam kat dilla. she's my classmate back in school! haks

    BalasPadam
  2. dila? ok2 hehe insyaAllah...btw budak kelas aku ada 3 jer lelaki...sorg x datang...sorg lagi sebok jadi cameraman....so nampak cam aku sorg lelaki heheheh tapi dalam kelas tax mmg aku sorg lelaki heheh

    BalasPadam
  3. aku pon nk tnye bnde yg same npe ko sorg je laki..so sad ..sikit sgt lakinye

    BalasPadam
  4. Ok..gambo ngan aku tade..sob2..

    BalasPadam
  5. tulah tapa....aku pun sebenarnye nk tnye bende yg same...huhuhu

    BalasPadam
  6. ana: macam aku cakap tadi ada 3 org kei...hehehe
    zam: nih yg dalam hp aku...aku tunggu yg kat korg kot...senyap jer...
    ain: ada 3 orang kei heheh

    BalasPadam