Sabtu, April 16, 2011

kami yang bergelar penunggang....

assalam korang...sehat? nih aku nak cerita nih....skang nih uitm seluruh malaysia dah start cuti...lebih2 lagi uitm melaka sbb kebetulan jumaat hari tue....ulang tahun melaka maju hehehe....so..aku balik awal...
actly rabu aku dah habis kelas...tapi group aku amik pluang khamis tue...settlekan kerja, x nak tergesa-gesa...

so hari jumaat yg penuh barrakah menjadi pilihan aku untuk pulang....ke...kl lar kan...

so lepas solat jumaat..(sbb pagi tue...aku bantai tidor...sbb teman member aku buat kerja sampai subuh kat mcd dp) ok dalam 3.30pm aku pon gerak..member aku saarie dari lepas solat jumaat sampai makan tengahhari sampai aku nak gerak dok racun2 aku.."hari dah gelap nih mus".....aku pon sebenarnya...agak goyang gak...tapi..aku nekad...jalan jugak...orang kata..pelan2 hanyun motor aku yue...amerika pon bleh sampai tau....
so aku mmg nekad naik motor aku n gerak selepas pack few cloth n keperluan seorang pengembara cam aku seperti cekedis dan air minum hehee...ok aku isi minyak kat ayer keroh.....terus masuk highway.....terus shoot sampai seremban.....masa kat senawang dah hujan dah tapi just kejap2 then lepas isi minyak kat seremban....hujan mula menitis..maka aku pon hayun motor aku selaju boleh..menuju susur keluar UPM...tapi apakan daya...lepas susur kluar nak USIM x salah aku...hujan dah lebat habis....jarak pandangan pon limited...jgn kata aku....yg naik motor...org bawak BMW pon stop tepi jalan...so aku pon mencontohilar teladan dari BMW tue...aku pon stop bawah flyover bersama rider2 kelas B2 tegar hehehehe 

nih korg tengok lar sendiri...meriah bawah flyover nih tau....mmg satu malaysia lar aku cakap hehe
so bila dah reda sikit....dan motor aku pon dah x kena blok...aku dgn warasnya timbang2 lar keadaan hujan tue....rasa macam boleh redah...so aku pon redah....fuh nampak jer simpang kluar UPM aku pon dah happy...terus shoot ke rumah...sampai rumah park motor....salam2 mak ayah.....sembang2....terus aku dapat soalan keramat....soalannya...yg tau..tau lar...yg mana x tau...hehehhehehe mak aku tanya aku kat U...ada awek ker x? aku pon terus hilang dari situ....~hiilllaanggg~..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan