Selasa, April 19, 2011

Proud to be TAPA...

Assalam....and alhamdulillah berjumpa kita lagi dalam bentuk simbol dan lambang dipanggil alphabet...heheheh
ok actually...apa aku nak nyatakan di sini...i'm proud to be me....

bukan nak kata aku nih 100% bagus...just proud to be my self...ada orang yg beratnya 55kg dan sudah malu utk berdiri di depan orang tapi aku masih boleh berdiri...walau tubuh ini kadang kala membunuh keyakinan....tapi...boleh lar...aku masih boleh jalan2 sorg...heheheh xda lar rasa insecured sgt heheheh

aku tidak lar pandai dan bergantung pada kawan2 utk membantu aku dan alhamdulillah...begitu lar aku memanjat ke tempat aku berdiri skang sambil dibantu tuhan maha kuasa dan doa dari keluarga dan semua....

aku bangga kerana memiliki dan di kurniakan mereka2 yg sudi...mencerdikkan diri bagi membolehkan...aku pon turut jadi cerdik hehehe terima kasih semua...

semester nih...bila aku pandang balik ke belakang...rasa macam...wah dah banyak ko buat....dah banyak ko hurung...dan ramai yg bantu ko...aku x nafikan...kawan, kawan pada kawan....ramai... dan aku bangga kerana bukan semua org nak tolong tapi aku ramai yang tolong hehehehheehehe

dan utk itu aku bangga jadi aku...

dan kerana itu juga...terima kasih buat semua...atas segala doa dan bantuan..termasuk kawan2 blogger

terima kasih...

jadi sempena nak exam nih...maafkan salah silap aku...dan aku harap korg sudilah doakan semoga aku lulus semua paper sem nih dan tercapai cita2 aku......terima kasih....nnt Allah bagi korang gula2 kat syurga hehehe

2 ulasan:

  1. hahaha! pandai la kaw bagi gegule.. ak nak demand lg, nak KR.. heee..

    tapa d great! ok??

    proud to b ur friend..

    BalasPadam
  2. hehehe tq...terima kasih utk satu sem nih...nnt tolong ajar aku lagi tau...proud to be ur friend as well ...hehehe

    BalasPadam