Rabu, April 06, 2011

hai korang...

Assalam korg....ok bagi yang mmg rajin bukak blog aku....aku ucapkan terima kasih..bagi yg tak..pon terima kasih.....(sbb klu korg baca baru tau aku ucap terima kasih)..actually 2-3 minggu nih mmg aku bz....macam2 ank kena submit and test quizzes just ridiculously pouring hehehe....

tapi Alhamdulillah semuanya aku usaha seboleh mungkin...insyaAllah...ada jalan kluar buat aku hehe....kawan2 doakan aku lulus semua paper sem nih...grad on time dan tercapai cita2 aku yer...(tq sgt...bagi yg sudi doakan nnt Allah bagi korang gula2 kat syurga...)

ok apa tapa dah buat? lama betul x update blog kan..heheh actually ada banyk sbb kenapa aku x updated blog...kerja banyk satu hal...tapi skang sejak dah ada follower nih...macam kita kena usahakan entry yg org nak baca rather just suka-suka hati jer asal post...atleast aku pon nak baca lar kan...

ok...macam sem lepas...sem nih pon ada test Arab....jadinya...suasana yg pada aku lawak pon kembali hehehe semua orang dgn nervousnya cuba memastikan diorg bleh jawab apa yang ustaz tanya....ini antara yg sempat aku snap...

heheh ini jer lar pon yang ada ahaha...

ok other than that....bebudak rumah aku ada buat surprise hari tue...aku ngah tido (pukul lapan aku tido pasal nak jaga malam tue buat kerja)....tetibe pintu bilik aku kena gendang...baiknya...aku bukak pintu rupanya si yan..ajak makan...so adalar rezeki aku...tq korg...mmg best hehehe....

yan yang sabar tunggu saarie masak...

makanan yg siap di check quality....oleh aku ehehe

makan malam nih....amerika tue...

saarie yang dgn rajinnya masak....

2 watak supporting yg sabar menunggu dgn gaya masing2...



ok hehh utk entry kali nih aku cerita lagi lar ek...ganti banyak hari aku x updated blog....

ok dalam minggu nih....aku ngn group aku kena present IBM n PBL AIS...so masa present mmg x amik gambar tapi lepas tue ada lar 2 gambar nih...hehe

ok hehe ni lepas present Nestle utk IBM...ok kanan aku...Dr. sarah n kiri aku..Dr. Atikah...from (konon2) dari netle nutrition n clinical dept. hehe dan aku dari customer service dept..pon konon2...

before presentation PBL AIS...(accounting information system)...heheh kali nih x da Dr.- Dr. hehe

ok selain dari kitaorg ada lagi group yg present dalam minggu nih dan sgt awesome...

muka2 dapat curi makanan ehhee

presentation in progress dalam kepala aku nak makan jer hehe

anticipating the food ehehe

klu dibiarkan cantik jugak kelas jadinya...hehe

ila kameraman rasmi 

semua tesco product yer..

look on my plate ehehe

lepas group tesco..its time for walls...dapat mini corneto seh...eheh


habislah aku belash hehe

cameraman taking off kejap..makan dulu!!!
so itulah aja buat masa nih,,,,tq sbb sudi baca cerita aku haaah tq korg sampai nnt...apa tapa buat lagi ek hehe

1 ulasan: