Sabtu, Mac 26, 2011

ada orang besar negeri Melaka meninggal?

huhuhuhu rilek jgn kalut ini adalah soalan yg bermain di benak aku heheh...2-3 hari nih...aku saja pasang balik cd mengaji yg dah lama aku x pasang...saja nak dengar2 kata orang heheh...so pagi sabtu tadi...member aku tegur.."mana datang suara orang mengaji nih?" aku cakap aku lar pasang......dia pulak responed..."lor aku bajet ada org kebesaran negeri melaka meninggal tu ada ngaji2...aku pon macam huh?hehe...

x leh nak salahkan member aku..sbb budak rumah aku boleh kata jarang pasang cd ngaji..tapi jgn takut..diorg mmg kuat ngaji....hehehehe...just x lar macam cd nih bertaranum siap kot hehe...

ok2 apa tapa buat??? dari malam rabu...bawak ke khamis...jumaat...dan sabtu pagi...aku study far..nak kata aku hebat sgt x lar...tapi aku usaha lar jugak...tq pada kawan2 yang sudi ajar aku yg x berapa pandai nih....Allah jer lar balas jasa korang,...ok...heheh tq yer ghanie...nazizi...ro n ramai lagi yang banyak tolong...

ok lepas nih tax....get ready lar kan hehehehe....ok aku admit tax mmg aku x buat sgt latihan...so mmg kena struggle...so kawan2 doakan aku yer hehehe....good bless ya'll....hehe

ok apa lagi ek yang tapa dah buat?

hmmm....ok habis test tadi aku gi lar MP....saja jenjalan....then makan KFC....ok...aku tadi nak marah lar heheh pasal aku mintak original...dia kasi hot n spicy...tapi x jadi marah pasal ayam dia besar yeop hahahaa

so makan lar aku sampai kenyangnya hehehehe so apa lagi? apa lagi ek? kena tunggu lagi lar yer hehehe

till then.......wachaaa....!!!

2 ulasan:

  1. Tanpa Nama5:04 PG

    belajar kat melaka ke? kat mana.. kg akk pun belaja 'motif bg tahu: saja" hehe

    BalasPadam
  2. ahahahaha ..yup kat melaka...uitm kampus bandar melaka..hehe

    BalasPadam