Ahad, Julai 18, 2010

tapa dah ada kad matrik baru huhuhuhu hahhaha

hahah sabtu 17/7/2010 aku telah dianugerahkan pangkat pelajar sepenuh masa ijazah sarjana muda perakaunan dgn rasminya apabila di kurniakan dgn kad matrik sebenar hahaha. soalan yang aku nak korg tanya diri korg...bila nak amik kad matrik apa yg korang risau? data pelajar? bar code yg terdapat kat kad tu function ker x? ATAU GAMBAR PADA KAD MATRIK TUE???
hahahahah, aku rasa semua pentingkan yg last sekali tue hahaha ye lar, bila nak buat urusan semua orang akan tengok gambar tue, next baru data pelajar n last sekali baru dia scan bar code tue...setuju??? jadi alhamdulilla, Allah telah membantu aku dalam proses bergambar tue..gambar aku "jadik' lar kiranya hahahaha...tapi kesian pada kengkawan yg tercerah lar apa lar gambar mereka..hehehehh. lagi satu cerita pasal kad matrik aku ialah..selepas aku dapat kad matrik, aku n kengkawan ingat nak cabut gi jenjalan, aku simpan lar kad baru aku lagi best tu di dalam beg member aku yang mana fakta pasal member aku ini ialah...dia duduk rumah sewa x duduk kolej..Al kisah masa balik aku balik jer tanpa ingat nak amik...alamatnya sampai sekarang aku rasa cam bukan bumiputera kat uitm nih hahahahah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan