Selasa, Julai 06, 2010

UiTM Melaka kampus Bandaraya......

bagi kawan2 yg tak pernah ke sini....melaka city campus is the biggest city campus currently exist....dgn 16 tinggat yg di penuhi utk pelbagai aktiviti pelajar dan disini...tangga bukan option hahhahah...

penagarah kampus  kami Professor Madya, Dato' Dr Mizan...adalah pada aku pencetus satu tetapan di minda aku yg mana adat melayu itu dan dasar islam itu...boleh dijadikan sesuatu yg global dan glocal....aku mengambik kira matlamat hidup aku sekarang adalah cuba mencetus satu " spark" yg boleh membakar semangat aku.....jika dulu professor dato dr. abdullah....tegas dan berprotokol......maka jika tak menjadi salah....dato mizan adalah tegas dan bearadat....keduanya di mata aku sama hebat.....cuma dato abdullah sekarang pasti semakin hebat duduk di sebelah VC...di S.alam.....

kerana aku city campus.....dan dekat dengan kampus cawangan maka hubungn antara dua kampus ini seperti adik beradik yg berkongsi segalanya......aku bangga utk mengatakan...secara x langsung aku turut mendekati kampus lendu (maaf klu salah eja eh)

kampus bandar nih ada nama glamournya KBM....sgt sejuk....air cond nya yg running saja....mmg sejuk..ke kelas tingkat 14-13 seolah satu kebiasaan di sini hahahahah susah nak cerita dgn jelas yg pasti...semoga aku berhasil di sini......insyaAllah..amin














Tiada ulasan:

Catat Ulasan