Sabtu, Julai 24, 2010

to my dearest Farhana...ana....karbana....kakabbboommmm.....hahahaa

Pada suatu hari....didepan laptop kakak aku...(malas nak bukak laptop sendiri) maka 
bermula lar sembang2 kami...........


blog aku kali ni kiranya adalah special edition...bercerita tentang seseorang yg aku kenal x lama sgt..tapi serasi..saling ktuk mengutuk dan tetap x terasa..kerana selari nya frekuensi otak kami atau pasal dia x bleh cakap banyak.......maklumlah junior..hahahah

Ana Farhana adalah nama yang sangat umum bagi bebudak korum aku sbb kami selalu dilepak ngn dia...hhah...utk bercerita tentang ana nih harus disusun elok2 takut dia sentap......tapi kalau ada kata2 yg terlalu terus...maaflar yer ana hahah entry kali nih khas buat ko hahh

cerita bermula:
jujurnya aku taktau cmner aku bleh start menyembang ngn dia.......yg aku tau menurut dia...aku jumpa dia depan2 masa tue dia salah seorang mangsa aku buat street magic hahaha padan muka ko hahahah (dia asyik kata magic aku tak jadi tapi ada gak dia kena tipu haha) yang pasti masa aku mula nak masuk part 6 lar aku mula sembg ngn dia kat fb..ym dan dia lar yg didik aku utk majukan blog aku....hahahah bila buat blog mesti ingat kat senah sorg nih cmner??? kena stop buat blog ar klu gaduh ngn dia hahaha....

zup zap pendek story aku nak mory...berkawan baiklar kami.....kawan jer...sbb dia nih syok meroyan kat member aku hahah syafiq..aka..awie..aka. namek...aka beruang pondan..hahahah...jadi aku selalu ada misjudgement pasal ana nih.....tak pasti sama ada dia persistently patient...or persistently bodoh hahaha......tunggu jer si awie nih..aku pon x bleh nak komen...tapi klu cakap dia bodoh masuk Uni plak dah kan..x bodohlar mananya tue...ye dak-ye dak (ikut nada ein-kawan baik aku hahah)...ana nih ada macam2 habit dan perangai yg pada aku kekadang rasa nak shoooottt jer kapla dia..tapi x perlar aku fikir...dia makin besar (gemuk!!! hahah bukan yer dewasa lar kan ana kan)...jadi esok, lusa, tulat, day after tulat, tulat after tulat, pandai lar dia nak hidup hahaha...

disini aku nak cakap klu post kali nih cam bodoh....., pahamlar yg aku x draft blog kali nih...mmg asli dari otak warna warni aku ke kertas maya blog nih....jadi ucapan utk ana...:


ana......

ANGKAT KAIN JEMURAN LAR..!!!
hahahaha.........

sapa cakap aku x baca blog ko lagi...tengok...main page yg aku bukak plak..

1 ulasan: