Rabu, Ogos 25, 2010

aal iz well............semuanya akan baik.....

aku dah lama baca artikel pasal 3 idiots dalam majalah dari awal 2009 rasanya.......mmg nak tengok sgt2 heheh dan akhirnya (just time) pada tahun ini 2010, aku berjaya lar tengok citer nih,.......best...aku suka idea cerita ni...cuma ia agak ambitious pada aku....mungkin aku pon sama macam director ICE dalam cerita tue....hehehehh..

tapi nothing is impossible kan??? hehehhe. aku suka perkataan aal iz well atau sebenarnya All is well,,,,,mmg semenjak 2 menjak nih aku pakai utk bukan menipou hati aku....just utk buat aku tenang dan fikir baiknya benda boleh jadi kalau kita sabar..............cerita ni pon buat aku teringat kat kawan2 aku azam n awie.......aku rasa kami cam kena jer ngn cerita tue.....aku farhan, awie rancho...dan azam rastogi hehehhe. ntahlar best lar cerita nih..korg tengoklar dan cuba relate diri korg dengan yg mana satu.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan