Ahad, Ogos 01, 2010

i call them seha & kak na.........

look at them....sweet je ek hahahaha
ok pada yang dah tahu... fine, aku nak cerita pada yang tak tahu....orait...2 orang di gambar nih actualy sepupu or 2 pupu aku lar(ikut lar korg nak cakap cmner)..so consider aku sebagai orang yang dah grown up...aku mesti ada childhood memory yang aku x lupa punya...one of it is bout seha n kak na.....hahahhaha. Aku x pasti apa yang terjadi tapi yang pasti aku ada kawan rapat semasa aku kecil (dia 2 org ni lar).. yang rumah mereka selalu aku datang n lawat (datang..lawat..sama lar) bermain..sembang apa saja lar...n yang pasti aku happy time tue..klu tak,  tak da makna lar aku bleh ingat.....cuma mungkin masa..kitaorg dalm satu tempoh masa yang agak lama...x dapat berjumpa..,mungkin aku bz ngn skolah kot..so ayah dah tak bawak lepak rumah diorg hahah...tapi alhamdulillah., skang kami dah dapat saling contact..seha aku start sembang balik ngn dia time form 5 (perjumpaan keluarga talu) and kak na sekarang senior akaun aku kat KBM ....hahaha so...macam aku cakap dari dulu.."hanya masa" sabar....dan pasti x rugi....so buat entry kali nih....kira macam jejak kasih lar hahahahahah moga lepas nih ikatan family makin kuat hahahah insyaAllah...amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan