Khamis, Ogos 19, 2010

dulu bila buka tv saya tengok selalu tengok......

post blog kali nih, nak kenang kembali cerita kartun atau apa2 rancangan yg banyak meneman, mengisi masa aku, semasa aku kecil, hehehhehehe sebagai budak kecil ketika itu, mmg rancangan ni yang paling best..antaranya....

hahah kalau kapten planet nih gagal selamatkan bumi..kita jumpa lar dirorg nih.
bumi di ambang kemusnahan akibat pencemaran, kapten planet datang utk membantu
dalam banyak2 ultraman, dia nih lar aku rasa paling bergaya hhaha
nih adik beradik power ranger ar, super sentai Flashman, sezaman kluar ngn mask man, best sbb costume dia simple...i like hahahah


kickers, cerita pasal bola macam captain tsubasa, tapi ntah lar nih yg aku tengok dulu so ini yg best.


ha, nih pon super sentai gak, mask man...nih nak henshin...dia pakai hand seal ooo


hahah nih dulu ditayang kat ntv 7, best lar gak sebijik cam power ranger, cuma macam zaman king athurnyer power ranger haha



hahaha paling favorite , kurenai shanshiro....pakar judo...dulu aku berangan nak teror belasah org cam dia hahah



ha yg nih mesti ramai tau, tayang masa aku sekolah rendah kot haha. dulu kat kawasan rumah aku, ada team macam nih gak tau, aku jadi watak yg chubby tue ar..nama keta mamat tu burning sun 
klu ikut susunan 
1-emporer
2-burning sun
3-shooting stars
4- aku sumpah x ingat
5- dashing doll
heheh


ada lagi sebenarnya cerita yg aku tengok sepanjang aku membesar macam
  • doremon
  • kluang man
  • super human samurai
  • tenage mutant ninja turtle
  • cempiang
  • spider man
  • agent 44 dan 88
hui macam2 ar, susah nak sebut semua heheheheheh



Tiada ulasan:

Catat Ulasan