Sabtu, Ogos 28, 2010

terdengar resah jiwanya......

berkata sang peTAPA kepada resah jiwanya....apakah ada lagi nikmat tuhan yg belum aku hargai dan aku sadar kehadirannya...seperti aku tidak sedar akan nimat keSEHAtan sehingga aku hanya mampu rebah...nikmat makanan sehingga aku hanya mampu mengemam sahaja..hahah dasar resah jiwa ku begitu jahat pada nikmat tuhan ku sehinggalah DIA menunjukkan semuanya dengan izinnya..maka lalu tersungkur aku di helaian AR-RAHMAN....yg berkhabar..."nikmat tuhan kamu yg manakah kamu nafikan" lalu beriktibarlah kita...insyaAllah bertambah kasih dan ihsanNya kepada kita, kerana dialah yg maha cukup buat semua...

~TAPA~ 28/8/10

1 ulasan:

  1. salam~
    agree with that ^_^
    klonk dikira nikmat yg tuhan bg, mmg xterkira coz byk sgt....
    juz kdg2 kite xsedar n xnampak nikmat tuh...
    i'm not talking bout other people...
    juz bout me...yg kdg2 jgk sllu lupe atas nikmat yg diberi....dan kene sllu berpesan2 sesama kite2 manusia =)

    BalasPadam