Jumaat, Oktober 22, 2010

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA

aKu jumpa pic nih masa ngah layar satu laman web yg di linkkan dari blog member aku....masa tengok gambar ni...mmg aku nak tergelak...tajuk dia "take it like a man" hahaha teringat zaman aku nak kena inject BCG masa darjah enam....kena racun baik nyer ngn cikgu and semua orang..sekali dah kena..heh..rilek suddeh heheheh

ada satu lagi pic..tapi nih dari member aku...aku tengok jer gambar nih..ingat satu game yg aku pernah wakil sekolah dulu...juara kebangsaan,...oo...masuk buku..sekolah..bukan buku tahunan.....tapi buku disiplin hahahah


3 ulasan:

  1. wei....maen lawan pemadam?
    ak pon hebat la..
    byk kot koleksi ak dulu

    BalasPadam
  2. haha..main kad2 terup tepuk2 tu xd ke tapa?menarik gk tuhh=p

    BalasPadam
  3. hahahah ada2..tapi aku asyik kalah yg tue....tue yg x post tue hahaha

    BalasPadam