Isnin, Oktober 18, 2010

KEPADA ANDA TERIMA KASIH UNTUK SATU SEM NIH...........

Pertama sekali, terima kasih pada Allah yg tak putus walau sesaat....memberi Rahmat dan kasih sayang nye pada aku..semoga dia sudi memberi rahmatnya pada aku dan ibu bapa dan semua....yg mana aku nih kadang2 tak mampu nak buat suruhan dia yg paling ringkas pun....

kedua, mak ayah...yg makin kerap telefon dan bertanya khabar....

ketiga adik beradik yg gila2 di rumah...abg mal..kak nor....kak mah

empat nenek yg tak pernah putus doakan aku...baca yasin utk aku..."moga menjadi orang di dunia dan berjaya di akhirat....."......thanks nenek....(T_T)......


kelima..kawan2 housemate aku....zul..ridwan...safwan...alip.....fawaz...........................panjang sekali...sbb sabar dengan aku....selalu menghuru-harakan hidup..korg best ar...


rakan2 tun mamat.........izze...sapek...jo...chubby....haziq..wan...pale..pejal....sosial.....wan depan bilik sapek hahahah ramai lagi lar...


keenam..lect2 yg sudi layan lagak bodoh sombong aku nih....sudi "pegang tangan aku dan ejakan satu2".......


ke tujuh.....kawan bacc4e...yg selalu melayan huru-hara aku.......korg mmg cukup "GILA" and aku suka hahahah........(kepada yg aku pernah marah...sori sesangat.....yg marah aku..lagi lar sori ssseeeessaaaannggaattt).......heheh klu x gaduh..x sedara ar kan....? haahaha


kawan2 fakulti account.....hahaha gd luck semua,...insyaAllah semua badge kita sekali amik jer far 400 nih heheheheh


Korg semua mmg best.....aku jer yg mungkin banyak kekurangn....so..maafkan aku yer.....aku doakan nnt Allah bagi korg..."GULA-GULA" kat syurga......(^_^)....





2 ulasan:

  1. Tanpa Nama12:59 PG

    KENAPA...KENAPA...KENAPA...!!
    KENAPA...nama ak x d'BOLD kn??
    KENAPA...nama ak x d'ITALIC kn??
    KENAPA...nama ak x d'UNDERLINE kn??
    KENAPA...nama ak FONT dia x laen dari yg laen??
    KENAPA...nama ak FONT dia kecik??

    KENAPA...KENAPA...KENAPA...!!
    KENAPA TAPAH...apa dosa ak dekat ko??
    SAMPAI HATI KO...tapah!!

    >A43...adik johan & adik syafiq<

    BalasPadam
  2. hahaha kan sama semua hahah sori lar hjhahahah

    BalasPadam