Jumaat, Oktober 15, 2010

my dear sister and cousin birthday.....

hari nih sabtu.....16/10/2010- pukul tujuh pagi aku dah bersiap ( siap macam mana korg tak yah tanya lar...ok)...aku kena teman dak uyun balik s.alam...ala teman sampi melaka central jer....sbb "akak" aku yg sorg nih....comel sgt....takut ramai yg cubit pipi dia....hahahahh.....jadi bila dia dah naik bas..tiba hp aku berbunyi..aku pon cek lar hp aku..takkan baling plak kan hahahahah ( x lawak pon actly kan?) jadi tertera di scrin

-birthday A Seha
-birthday A Kak Nor

( "A" depan nama diorg tue coding dalam hp aku means diorg nih family.........disebabkan family first....diorg semua harus "A" lor hahahahaah ada coding lain lagi macam "K" =kawan........U= Uitm kelas aku...U1B= budak uitm ya aku kenal time dia part 1 kelas b heheheh begitulah hahah)

jadi aku pon sms lar seha wish birthday dia..(call x angkat..phone dia silent)
and call akak aku n wish her to.......ehehheeheh yg kakak aku...aku x dapat na cakap lar amcam kan sbb dia kat office (kak..bangla n indon jer kerja sabtu ahad kak oi hahah Gurau jer eh...)......tapi ada lar sikit aku sembg ngn seha hahah seperti berikut;

Tiada ulasan:

Catat Ulasan