Khamis, Oktober 21, 2010

picture editing.....

i love picture.....what a lame starting sentence hehehe......so basically editing a picture really something that i love...among a lotz2 others thing...macam2 ar aku suka..magic...good food...taking picture...heheh banyak hahah silat ..macam2 lar heheheh....

but picture editing aku hanya minat sejak sekolah menengah..siap aku pernah amik kelas utk edit pic...pakai photoshop...eheeh tapi masa tue photoshop x lar gempak and secomplicated macam skang kot heheh..skang aku mmg lupa terus nak pakai photoshop...(lupa abis but ada lagi nota2 cerdik yg aku simpan dari gi kelas dulu tue heheh) tapi aku masih lagi suka edit pic..thanks to photoscape...aku skang boleh lar edit picture dan menghasilkan something yg aku rasa cantik..(ko punya rasa...esok lusa baru aku pikir hahah)

lama aku edit2 baru aku sedar...edit pic nih ada zaman budak2nyer..remajanyer dan matangnyer hehe.....maksud  aku macam..mula2 kita edit lebih kurang..bubuh effect itu..ini sikit and letak clipart hehedah siap ar tue tapi ,makin lama...clipart x nampak up to date hehe so aku tukar2 angin...

kawan aku pernah cakap...apa ko pandang cantik..x semestinya orang lain pon suka....(betul jugak)...

picture editing is either making the picture nicer..or...worst hahaha..

berikut adalah few pic yg aku pernah edit hehheh...aku mesti nak gelak tiap kali tengok semua nih hhehehee






















5 ulasan:

  1. benci ....tak ade aku!

    BalasPadam
  2. ada tue ada...kang klu aku letak lagi benci hehehe

    BalasPadam
  3. jgn la gmbr yg tue..gmbr laen laaaaaaaaaaaaaaaaa..
    punye la byk gmbr ak

    BalasPadam
  4. mana kita pernah bergambar....ko pon x pernah bergambar ngn aku..dinner aku bergambar ngn sapa jer...btw..edited pic ko..tu lar satu heheheh yang ngn amni heheh

    BalasPadam
  5. alah..ko g la curi dr fb ak..kn ade byk

    BalasPadam