Rabu, Disember 01, 2010

aku di tag....di blog??





ok aku agaknya mmg jakun..so x biasa sgt ngn bloggers nih hahhahah..rupa2nya banyak contest..hehehe...

ok sbb dah di tag...aku buat lar benda nih...utk tatapan semua hahah...

1) adakah anda rasa HOT?
Hot?? hot cup aku mmg suka..

2) Upload wallpaper PC/laptop yang anda gunakan sekarang..?
sori aku skang on9 pakai laptop akak aku..laptop aku x leh pakai..hehe..tapi actly gambar  desktop aku.....sama cam gambar ranting 5 daun macam kat background blog aku heheh


3) Cerita pasal gambar nih...
hhmmmm aku suka gambar nih...sbb dulu...time aku kat UiTM perak..PERSI guna gambar nih buat tag..macam ada something yg aku suka atas dasar suka..

4) Kali terakhir makan PIZZA...?
perghhh...klu x salah masa part 5 diploma...aku x fancy lar makan pizza..hehehe gi tu pun EVA belaja...tq EVA...

5) Lagu terakhir anda dengar...?
lady gaga~ telephone

6) Apa anda buat selain selesaikan tag nih...?
teruskan hidup hahaah

7) Selain nama sendiri anda dipanggil nama apa...?
mus
tapa
tap (nama persi)
bob (aku paling benci orang pggl aku nama nih)
abg magic
magic man
belayer

8) Tag lagi 5 orang sape yer nak tag...?
hanis
japah gopes
hasan suyat
seha haris
miko

9) Siapa orang no 1 pada anda..?
junior di perak...dan seorang kawan..

10) Katakan sesuatu pada orang no 5...?
nana.. nak gambar open house kat rumah nadia yg macam nana letak kat blog tue heheh

11) No 3 ada hubungan dengan sape...?
mak ayah dia...dr zatil hahaha

12) Bagaimana pulak dengan no 2....?
hmmmm ada someone heheh best friend ek hahaha...

13) Kata-kata cinta dengan orang no 4...?
hmmm....ko lar cousin aku hahah family forever hahah

14) Berikan 5 fakta yang anda tahu pasal orang yang tag anda...?
junior aku
mereng
ambitious
anak sulung
aku x tau banyak pasal dia...

~h.a.b.i.s~

7 ulasan:

  1. haha..
    nk gmbr ke??..kasik la emel tapa.. :D

    BalasPadam
  2. tk tahu byk pasal ak?fine!!

    BalasPadam
  3. nana: dah kasi kat wall nana yer..
    ana:weh..betul lar hehehe

    BalasPadam
  4. tapa...akk dh penah buat tag ni...
    akk link kan aje boleh x??
    hehehe....

    BalasPadam
  5. hahahah pon boleh..pon boleh hahaha

    BalasPadam
  6. Haha sorry lahh bob! Gua belum ade mood nak buat tag2 nih! Haha Lu marah ke gua panggil lu bob??hahaha

    BalasPadam
  7. ah ko jgn nak start pggl aku bob... hahah

    BalasPadam