Khamis, Disember 02, 2010

rajin betul tag2 nih...hmmmm

25 perkara pasal aku.....


  1. aku suka makan, makanan yang murah, sedap dan kenyang dari makanan yg macam kfc....x puas haha
  2. aku suka giller order nescaffe ais, horlick ais, milo ais bersama air kosong...
  3. aku suka jalan2 pada waktu malam....sorang2...saja2
  4. aku suka baca novel, aku boleh lepak kar borders, mph berjam2,,,
  5. aku suka aktiviti outdoor walau ending nnt aku cam nak pitam 
  6. aku suka shopping..
  7. aku suka collect pisau....macam2 aku ada...butterfly knife jer aku ada 3....dan nyaris nak beli kerambit hari tue..skang ngah cari tumbuk lada...
  8. aku ada lesen motor jer n dah kompetent kaw2 nyer..lesen keta takut nak amik haha
  9. aku suka tengok katalog ikea dan berangan
  10. aku minat silat dan semua martial art..dari teknik sampai sejarah seni silat tue aku akan kaji dan baca...aku ada nunchaku tau hehe
  11. aku boleh berbahasa dalam bahasa insyarat malaysia..(x lar fluent...boleh lar)
  12. aku mula belajar bahasa inggeris bebetul sbb cerita senario
  13. aku suka tengok cerita kartun
  14. aku anti transformer skang sbb x maintain rupa robot cam dalam kartun..
  15. start blogging pasal bosan ngn fb n ms hehe
  16. mula belajar magic time aku 19 tahun....n start serius pada umur 20
  17. minat lagu2 yang aku dengar dak rozaini (member aku) nyanyi..lepas dia nyanyi baru aku sebok cari lagu tue
  18. peminat ska
  19. suka makan sayur seperti pucuk paku hanya bila dah belajar dip
  20. ikan keli? nyum2
  21. mesti makan sambil layan cerita
  22. klu travel ,,,,,mesti dengar mp3 sendiri
  23. klu naik kereta long distance,....aku akan terus tido hehe
  24. suka-suka nak buat apa klu aku dah mmg suka nak suka-suka...haha
  25. short tempered sikit,,,,tapi cepat cool n rasa bersalah.....



2 ulasan:

  1. ko ske shopping?yeke?
    plus bce novel?lg tk cye

    BalasPadam
  2. lor? awat?? pelik ker?? shoping tanya azam n awie....novel tanya kak long (awek saarie)...

    BalasPadam