Jumaat, Disember 03, 2010

Blog profile introduction...

bila anda bukak blog..selain dari tajuk yg menarik anak mata utk terus melirik blog kita....blog introduction mmg penting.... at least tu lar aku rasa.....so aku gather beberapa blog introduction dari blog yang aku follow..mungkin ini menerangkan identiti diorg...but it is fun to read the phrases hehehe cam....eh style lah hahahah
  1. be thankful of what u have today, because we does'nt have any clue of what will happen tomorrow.. (kak ida)
  2. "talking is effortless"  (nadia kivie)
  3. I just love to crap and make new friends. Penulisan disini agak kasar. Harap maaf ! ;)   (my cousin SEHA)
  4. Seorang mukmin yang bergaul dengan orang ramai serta bersabar dengan kesakitan akibat pergaulan dengan mereka itu, adalah lebih baik dari seorang mukmin yang tidak bergaul dengan orang ramai serta tidak bersabar atas kesakitan akibat pergaulan itu”~Hadith riwayat At-Tarmizi tabahlah wahai hati..... (zam)
  5. Come in, please yourself. (mia)
  6. inilah miko...atau boleh jugak dikenali sbg nana..hehe.. (nana)
  7. saya adalah saya. tidak pernah berubah menjadi orang lain. (ana)
  8. it's my blog. the place where i'd share stuff which i usually don't shout out loud to others or at the public. guess you are lucky if you read it :) (faraain)
  9. Its Reality. People using blog to voice out their ideas in mind (khaled)
  10. SimPLe YoUnG GuY//SweEt 21st//IsLAm//AcCoUNtAnCy (UITM)//SinGLe//MANCHESTER UNITED 4eVEr.... (awong)
  11. hanya manusia biasa... (^_^) (hanis)
  12. Born 1989/male/Islam/Accounting/UiTM/UCLan/Married/Selangor/Arsenal/Preston/Lancashire (hasan)
  13. I am a normal girl. There is nothings special about me. I rant about being fat and pimples, I screwed my life quite often, I've been hurt and loved and left, but after all, I am proud being the way I am. (hanida)
  14. Being here to place what am I doing. Do's and Don'ts. Tell the story. Give the idea. Ignore me or adore me. Ngee~ (rosmariah)
  15. F - funnily crazee~~~
    A - ate too much for lunch!
    T - take life easy
    H - hate negativity
    I - is in love
    A - above average! haha
    H - hopelessly devoted (tia)
  16. a loudspeaker girl who is always in a starving mood. please do not disturb me esp when i'm hungry.. in an unstable mood.not easily apporacheable but easily be friends. get to know me and need to suffer in order to understand me. if you don't like me just get out from my space! i don't really care about how you feel pun! HAHHA (dira)

so basically ni lar member atau blog yang aku follow nyer introduction...macam kan....adakah ia boleh di gunakan utk menilai blog diorg...hmmmmm maybe...heh

aku nyer....

macam korang nampak...buat masa nih..

"
Spreading smile..people....may you be one of the blessed people..."


Tiada ulasan:

Catat Ulasan