Khamis, Disember 30, 2010

tahun ini.....2010...

2010 merupakan satu tahun yg sgt besar maknanya dalam hidup aku.......

secara peribadi..banyak masa dan usaha keras aku lakukan sepanjang 2006 ni....
2010 dimulakan dgn aku sebagai pelajar part 6 dan aku sebagai pelajar tahun akhir......dari mula sem sampai hari kluar result adalah hari yang sgt mengujakan....mana tidaknya....kami bergurau...bergaduh menyiapkan kerja...bergembira menggila bersama sambil berharap semua ni tak akan tamat....tapi mulanya satu perkara mendidik ikhlas kita dan akhirnya...mendidik..kesabaran....sgt sedih mengenangkan masa2 terakhir bersama...

2010 juga tahun yg penuh kegembiraan sbb aku dapat grad on time n dapat sambung degree di UiTM city campus melaka.......aku sekarang sudah jadi budak bachelor tau..heheheh...........walau masih "berkabung" meninggalkan kawan lama.....aku x buang masa kenal kawan baru........ye lar kawan lama ..x da nak duduk sebelah ko siapkan assignment bersama heheheheh.....

tahun ni jugak ...kawan aku fadhil...laila..jamil kawen....hehehe kekadang terasa...pelik attend kawan kawen......ia macam satu ingatan.....ko dah sampai ke tahap itu.....

tahun nih aku sentimental sikit.....aku banyak kenang zaman aku kecik2 hehehhehhe

tahun nih aku mula aktif berbloging

tahun ni

tahun ni

tahun ni

macam2 ada tahun ni...tapi.........

apa2..lapangkan dada...buka minda dan sediakan diri kita utk permulaan dalam mencari nikmat dunia dan menempuh perit getir dunia ini...dan semoga segalanya....lillahita'ala....

semoga tercapai cita2 kita di tahun mendatang.....

mustaffa bukhari- tapa -mus -tap -big...................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan