Isnin, Disember 13, 2010

lama pulak x update blog....

sudah lama aku x update blog....heheheh malas...x da apa nak di tulis agaknya....semua cam biasa jer....but ok lar heheheh...btw hari tue 11 haribulan 12...member sekolah rendah aku jamil...dah kawin...kira majlis walimah dia lar aku datang nih heheh..

ni antara suasana di sana,......

budak semeja time darjah enam...team pluto hahah

sudah makan lepak2 lar kan

bergambar dengan pengantin





penat aku halu bebudak nih hahaha ..akhirnya aku ngn pengantin nyer pic hahah nih lar jamil..kembar jamal haha kawin sudah hahah



kek dari jamil..tanda gembira kitaorg datang,,,tapi aku x tua lagi lar mil...


taufik nyer kerja lar nih...

masa baru sampai hahah seronok tengo sume dah macam2 gaya hahah


melepak saja hehe



so basically mmg best hehehe lauk dia sedap..air dia pon manis2 baguih dok ada ahahah

but tue bukan saja yg terjadi..ada macam2 lagi tapi nih antara highlight yang aku boleh tunjuk lar hahahah yg lain kang kena apply pg13 plak hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan