Isnin, Disember 27, 2010

astagfirullah...aku bersubahat dalam membunuh...............so?

korg mesti dah ada terbaca (klu x pon x per lar) pasal kehidupan aku masa di setinggan.....ada satu lagi dan ianya terjadi baru2 nih masa aku lepak2 kat rumah member aku....rumah member aku nih masih lagi kawasan setinggan....tunggu masa nak pindah jer....so rajin aku lepak kat sini sbb aku selalu main2 kat sini.....dan macam aku cerita kat sini jugak dulu aku belajar silat..hmmm heheeh...ok........apa yang aku dah bunuh? sebenarnya...jiran member aku nyer rumah di masuki ular...ular tedung selar....so aku gi lar ngn dia n ayah member aku yang aku panggil ayah jugak.......

mula2 carik mmg x jumpa...aku yg 1st time handle benda nih mmg agak cuak lar..pelan aku follow....cuba beranikan diri...(cuak giler seh)...kitaorg alih2 barang sambil teliti mana ular tue dah pergi...,..............cari2 x jumpa....habis semua barang kitaorg alih.....akhir sekali baru baru kitaprg perasan..ada lubang kat dinding rumah tue...aku pon ketuk ngn kayu..dan ular tue respone....hheeeekkhhhh.....aku pon asak2 paksa dia keluar..masa dia keluar...mmg aku dan ayah member aku melompat..sbb kitaorg paling depan...heheeh

lepas tue bermula lar babak mengelak dari di patuk dan di spray oleh ular tedung selar tue....hmmm member aku pon hentak ular tue sepenuh hati heheheh

ni lar gambar ular itu..di hujung nyawanya....


inilah ular tedung selar....mematuk dan menyembur racunnya pada mangsanya...jaga2 lar

sebelum di bakar...bangkai ular perlu di bakar bagi elak dijumpai  oleh ular yg lain sbb spesisi nih berdendam..

mungkin kata x besar sgt..tapi....cukup bahaya....




lepas tue ada masa lapang aku dengan kawan aku gi lar melawat gelangang kitaorg bersilat dulu nilar kawasannya.......

dulu jalan ni x da...jalan ni betul2 dibuat di tengah gelangang.....actly besar dulu gelanggang nih....lepas ada jalan tue tinggal padang yg sebelah kanan aku tu jelar buat kami training...skang dah x da orang pakai dah....gelangang pon lama dah tutup....

bayangkan dulu ini hanya satu pertiga dari gelangang asal.....letih or belari....dgh licin lumpurnya..duri...lalang....pergh x tau camner aku bleh buat dulu...

9 ulasan:

  1. hahaha. aku pon ada post pasal membunuh. huaaaa. tapa, nak link utk skin blog yg best2. penat aku buat coding mlm tadi orgkata serabut.

    BalasPadam
  2. yekkkkkkk...!
    igtkan a.mus sje cite sal ular
    xsangka ade gamba ular jgk..!!
    makkkkkkk!! xleh tgk..!!
    traumaaaaaa huhu
    leh jd igauan ngeri mlm nih hahahaa

    BalasPadam
  3. seha: heheheh aku pon x da...baru nak mintak ko...aku nyer blog nih hitam semacam pasal dari mula buat blog....x jumpa skin yg best heheh

    hanis: hehehe blog a.mus nih..mmg insyaAllah ada gambar hehehe...sbb kurang pandai bercerita heheh

    BalasPadam
  4. Fuiyooo, bunuh ular pakai magic lahh abg bob! Haha tapi betul ke ular spesis pendendam? Dah mcm2 tahyul aku dengar pasal ular neh..

    BalasPadam
  5. ;D cite yg menarik n adventure tuhh bunuh ular tp hanis de kisah trauma sikit ngn ular2 ni hahhaa
    tu yg meremang satu badan tertgk gamba ular tuh hhehehehe

    BalasPadam
  6. hahah siot ar ko san jgn pggl aku bob lar ngong hahahahahah.........

    hanis..1st time to deal depan2 ngn ular..mmg goyang gak ar..nasib member dah biasa hahaha...hanis ada sejarah ngn ular ker?? hahaha

    BalasPadam
  7. Actually kann abang bob, ular nih bukan spesis pendendam. Tapi, ade orang cakap lahh kannn. Kat mata die, boleh detect / ade memory / pantulan muke kite. So, kalau tak pecahkan mata die, nanti kaum2 kerabat die jmpe die, dari pantulan tuh dorang tahuuu sape yang bunuhh!

    BalasPadam
  8. woi......pala hot ko pggl aku bob....btw macam tue ker? kiranya dia nye mata macam filem ar ek..kena google nih hua2

    BalasPadam
  9. Tanpa Nama10:37 PG

    tapa ensem...!!!

    BalasPadam