Ahad, Disember 19, 2010

berjumpa......hhmmm

sabtu..di time square....saya..happy...awak happy??



saya bangun pada hari ahad pagi...semacam masih tak percaya..sabtu semalamnya.....sgt menyenangkan...heheh aku tak pernah lagi rasanya begini....berjumpa dia...aku dan dia....dia seperti biasa...sgt menarik perhatian...sungguh baik pembawakan...hehehe...hhmmm harap sabtu itu akan datang lagi.....berjumpa dia dan menonton wayang...rasanya..menatap dia lebih menarik dari menonton wayang...mmg gila rasanya....berjumpa dia mmg menutupkan mulut aky yg banyak cakap...adoi...kekadang aku takut..bila rancak bercerita...mungkin dia bosan mendengar,....tekun aku cuba membaca bahasa tubuhnya,...apakah dia bosan pada pertemuan ini..aku harap tidak..yg paling penting...tidak dia serik...pada aku.....selamat untuk enam tahun ini...sweet...

3 ulasan:

  1. Ko pandai dating kannnn skang kannnnnnnnn? woii, aku punnn tak dapat dating! Kau nak dating pulakkk! Hahahahahahaha

    BalasPadam
  2. tapa g dating ek..hehe

    BalasPadam
  3. hasan:...dah zatil kat malaysia plak....camna ko nak dating....

    nana= jalan2 lar hhehehe

    BalasPadam