Ahad, November 07, 2010

jalan2 bersama mereka..it was fuh.....sangat heheh

So lepas exam..lepas mereward diri..aku berjalan2 bersama mereka......sapa? mereka..
inilah mereka...dari  kanan...farah j, farah h, and ecah (yg pegang plastik merah)



so apa kami buat?...its really is last minute..everything was like...nak? jom and we off to dp just like that.....really surprise with my decision,.....but worth it though heheh.......so at dp...i get my reward macam aku tunjuk dalam blogpost sebelum nih...and then we off to solat zohor.....cuba teka apa aku jumpa dalam surau? benda ni mmg buat orang yg baca berfikir tau..hmmmmm sgt betul apa dia tulis...

betul lar tue..tp sapa nak call? korg nak? kesian surau kita....

so then off to watch movie cerita nih...

cerita nih lar....style seh...tapi ending dia macam terabur hahah...

pastue settle..headed to solat asar kat mp..cantik seh surau dia but x  snap plak pic...heheh dtg melaka check out sendiri lor heheheheh.....

so past solat aku bajet nak gi jenjalan saja lar..ooo tidak..kita makan lagi hahahah...sushi king..oh man seriously aku x pernah berangn nak masuk dalam sushi king nih hahahahahah...so makan lar macam2.(aku makan bento...macam2 tue pau member ar hahah)

ini pic rambang atau secara sepah aku tunjuk kat korg heheh

kopitiam..kat dp..sebelah ada paint ball dow...hehe

movie hehe 

them....not "totally hidden extrem magic" eh

mp..dari dp's perspective...

entering mp dalam kul 5 lebih...

sushi king,,itu farah j nyer..aku merasa gak...."ika shashimi" (betul ke aku eja?) or...raw fish... 

ilusi gambar..yer...x dapat der nak kena suap hahah 

feel like a kid..watching the sushi moves hehe

them again...

mine....didn't remember the japanese name though...but it means..kid's bento hahaha

cewah pakai chopstick tue heheh 

egg something heheh taste badly good man heh

abis kami makan...

abih paper 12 pm...malam dah ooo lama jenjalan....

selamat tinggal dp hehe




2 ulasan:

  1. Wahh, ade nightlife..haha kat UK takde nightlife siottt...boring!

    BalasPadam
  2. hahahah...sanakan beku malam..mesti diorg malas nak kluar ahaha...lagi pon nih kat mmg kat area tourist attraction....tu yg meriah..tempat lain dah gelap dah hahaha

    BalasPadam