Ahad, November 07, 2010

subhanAllah..Kawan doakan aku utk semua paper yer heheh (^_^)

Alhamdulillah...tadi settle satu paper lagi..maf....heheh mmg seram nak sebut maf nieh..(ya Allah bantulah aku amin)...so macam biasa..aku nak tambah sikit pasal exam kat sini...ok biasa aku tunjuk sebelum nih..adalah bilik2 exam di KBM atau nama Asal bangunannya ialah graha jaya (klu x salah) tapi yg aku perasan...most paper involved major calculation will be held at ghara maju heheh atau syarikat bekalan air melaka...(kita org sewa..2 aras pertama kat situ).....so..ginilah rupanya heheh

barisan pertama keluar...

tia (showing peace) azah (looking at tia) syafiq ( x kan x leh agak haha)

zahin & mr syafiq.(doing free posing melampau haha)

besar gak ar hahaha walau x macam DSI..hehe

aku...hehe


so macam biasa....reward diri utk lepas Maf adalah.....

hehe ada lagi actly..(sgt best alhamdulillah kali nih) cuma yg lagi satu tue macam jalan2 nyer part.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan