Khamis, November 04, 2010

paper OB heheh.............


hari tue baru jer aku post pasal..berbezanya..amik exam kat sini....aku lupa nak tambah satu benda paling crucial... "SEJUK LAR WEH"......bayangkan ar ...semua datang amik exam hari..yg mana pakai sweater mmg terus sarung..yg tak pakai....heheh macam2 gaya ada.....sejuk nya menyebabkan aku merasmikan sesi keluar dari dewan exam ke tandas..bukan ada hajat apa pun....terus gi kat hand dryer tue..terus dry kan tangan yg mmg dry...heheh feeling ooo panas heheheh (time cmnih lar suka panas..manusia x pernah puas haha).....jadi dah puas main mesin tue..masuk balik ker dewan dan jawab semula..uhuhuhu soalan Alhamdulillah...boleh aku jawab eheheh...eh lupa ..macam biasa ada sikit gambar bagi memperlihat kan suasana hari ini...



masa nih paper dah collect..so aku snap lar 2-3 pic...nampak x memembar aku...tangan semua kat mulut..heheh sejuk weh..

semua..laju jer nak kluar....hehe..p/s: tu tangan yati...

macam aku cakap tadi laju jer semua kluar...

dira..kesian aku tengok dia..dah lar berbaju kurung..aku tak tau cmner dia bleh tahan  sejuk hehe

thanks to dira....aku pon nak masuk blog aku gak hehe..tengok balik pic nh..cam apa jer heheh

farah...lari2 hahah

muka2 terakhir keluar...ala nak elak "jam" depan pintu..."roti" dah x da haha......paham x? roti..jam.....roti di sapu jam.....ha..paham???

again macam yg lepas..bila dah jawab satu paper.....kita "rewardkan' diri kita huhuhu 


2 ulasan:

  1. lainkali dalam dewan pekse ke kelas ke jangan pasang aircond. Aku kat sini boleh jer tak pasang aircond. Hahaha

    BalasPadam
  2. aircond dia centralized lar san...mmg beku ar..hahah ala ko terpaksa....haha

    BalasPadam