Sabtu, November 20, 2010

OpEN hOuSE...!!!

so tibalah hari yang di nanti2 oleh aku iaitu hari nih lar hahahah sabtu 20/11/2010 bersamaan 13 zukhijjah....hari nih biasa jer tp hari nih member aku buat open house heheh so x biasa lagi lar hari nih hahaha (apa aku melalut nih)...member skolah menengah aku nadia buat open house..so ramailar (bolehlar) member yang datang....kira dah jadi cam reunion gak lar hahahaha so macam biasa aku mmg x bagus dgn words kan so kita tengok pic jer lar ehehehheheh


dari kanan..Mu'Az Fakhri...Nadia (tuan rumah)...Yuhana..

dari kanan...AIN ..aku (aku lar tapa)....Syahmi heheh

scandalous hahahah (jgn marah) hahah



kitaorg...

kitaorang again..aha

kereta nana hahahahaha

before everyone are taking off....

pulang..pulang marila pulang bersama2 haha




at the end of the day..it was really fun hanging out all together.......try to catching up and such heheh can't believe that we r all grown up hehehe

2 ulasan: