Selasa, November 02, 2010

silat....

ada orang bila tengok aku macam x caya aku pernah belajar silat dan boleh "angkat kaki" heheheh mmg logik diorg pikir macam tue..jujurnya...aku  mmg dah berat kaki dari dulu......heheh tapi aku mmg pernah belajar dan aku percaya ramai orang besar bleh bersilat heheh atleast buah pukul ker...buah melaka ker...mmg lar klu di suruh buat jurus wajib kami goyang..tapi hei...people learned okay..yg penting ilmu bermanfaat....

tengok ar poster kejohanan nih..kat laos..pakai gajah or..maknanya....size does not matter...k ya'll hahah


ni lar satu2 gambar aku ada....diambil masa malam latihan silat seni...aku masa nih dah 'merah hitam'...atas aku ada 'hitam hitam' dan seterusnya adalah pangkat jurulatih heheh...gambar nih sebelum aku tamat..... 

aku kini...hanya ada minat...sekarang aku x da apa2 cuma kenangan..heheh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan