Isnin, November 22, 2010

proud Of My friend..

well blog post kali nih khas buat utk member aku alina johari...yang mana Alhamdulillah berjaya dalm benda yang dia buat............skang dah ada benda baru lagi dia buat........kita tunggu lar.... mungkin lepas nih dia masuk tv plak hahahah

heheh kira aku nih macam mencapap lar cer pasal dia kat sini tapi aku rasa......x per la kot bukan ramai sgt pon follower aku hehehhehe so...boleh lar kan...aku letak cerita dia nih pon bukan apa....... sebagai pembakar semangat kita....lebih2 lagi aku hahaha aku pon nak gi jauh gak...takkan nak buat magic tepi jalan kosong jer kan..invest dah ribu hahah...

so siapa yang beli surat khabar 21 hb lepas jumpa lar artikel nih...



so...success bukan datang pada individu yang kita x kenal..ia datang pada semua..so kita kena usaha....benda baik x datang mudah kan..yang bulat x datang bergolek..yang pipih x datang melayang....

1 ulasan:

  1. ak bgge sikit.(walaupun bkn kwn baek die) tp sebab sempat mengenalinye

    BalasPadam