Jumaat, Februari 11, 2011

emotional disorder....

technically, hidup kita nih di pengaruhi sepuluh kuasa 3 juta trillion perasaan.....jadi, senang sebenarnya utk kita hanyut di buai perasaan tu tadi...heheheh..mudah...

aku yg sekarang hanyut...hehe..sekarang aku hanyut dgn rasa yg bercampur....aku melihat banyak benda yg brkait..lalu rajin saja air mata ini mengalir....AIR MATA LELAKI ITU MAHAL.....hehehe ada aku kesah hahahah....

setiap kali terlintas....rajin mulutkan kirimkan...ya kirimkan "hadiah"...

mak berkata...x mau susahkan engkau...lalu aku terpukul...susahkan aku? aku rasa disusahkan aku lagi ada..heheh

setiap kali...aku mengadap...aku terfikir...kalau ada silapku mesti sudah di suarakan....sayang ye....suara itu hanya kini muncul di kotak minda.....itu pun kalau muncul....

semasa mengurus...aku masuk kedalam ruang itu.......kosong....tiada lagi isinya di situ....kalau ada...bukan isinya yang asal...

aku jadi malu...sedih usah ku canang....ketika ini..kerap lidah bercabang berkata.."kan baik"..."kalaulah"..."jika"......tapi semua itu x patut......astagfirullah...

tapi aku gembira, dapat aku lafazkan dan dia dengar...



"nek...tapa sayang..nenek.."

Al- Fatihah...

1 ulasan: