Khamis, Februari 17, 2011

promises... that i just forgot...

seems like i have totally changed....

at least tue apa yg kawan aku cakap pasal aku....

whats the different?.........kalau boleh aku listkan aku akan listkan lar kan...hheheh

tapi yg sure...aku kurg rasional....aku selalu diheret emosi...jadi cakap2 aku.....adalah cakap2 yg aku sendiri gelar....ibarat orang gila marah orang normal....atas sbb x puas hati dia gila...
(apa aku merepek nih syaiton...!~mengenang soalan member aku hasan..a.k.a...chucky)

technically....aku mmg totally tingtong dan masuk air.....

dalam aku sgt2 sedih dan down...suddenly....aku ada sedikit happy....Guru Azlan Ghanie replied back on my message on fb...heheh aku sgt happy...

actually...ak bagi soalan...ini dia....

aku x kesah lar org nak kata admin ke apa...tapa dia kata Azlan Ghanie bawah tue,....so Guru Azlan lar tue..
 so then belek2 apa lagi yg ada kat fb.....then tergerak nak bukak page one of good close friend from high school....then aku saja see friendship.....tetibe....aku terjumpa a set of wall post and comment...and there is this one promise yg aku buat...

note: "tq...same to you....haha i'll make i have fun hahaha"
aku tetibe teringat, macam mana hepi aku masa mula2 nak masuk melaka...walau pon sedih tinggalkan perak...aku optimist nak masuk melaka....dan aku yg dulu mmg selalu happy...dan suka nak senyum.....dan kalau bolehh nak org lain pon senyum...tapi skang aku senyum pon x.....tegur org pon x...bagi salam lagi jarang.....aku dah jadi apa lar....kekadang if i was smiling,....major probably... i was faking it....hahaah...fake....

hypocrite ker tue ek?

hmmmmm....skang aku dok terfikir macam mana hidup nih.......LIFE...(Life Is Fun Ek?)

5 ulasan:

  1. kalau lelaki yg kuat menjaga emosi pun leh stress further degree kt melaka,,,ini kan pula pompuan..
    =)

    BalasPadam
  2. Asal? Ko takde member ke kat Melaka?? Haha rileks lahh, jadi cam aku! Takdee member! Hahahaha cam gampang gakk ah hidupp takde member sbnanye! Haha

    BalasPadam
  3. hanis: mana boleh di ukur begitu...lain padang lain belalang....

    hasan: bukan x da kawan....ada..nak buat gelak2 kongsi masalah....tapi nak belajar susah sikit pasal boleh kata macam aku sorg jer lelaki..so nak study...nak refer2 payah...

    BalasPadam
  4. dear friends.
    you are welcoming to my house, even my room.
    ok?
    jgn la cam gi ni.
    text me first k.

    BalasPadam