Sabtu, Februari 26, 2011

WTF..versi polite heeheheheh

Assalam peps......heheheh aku nih baru jer habis test advance tax...(paper jer advance...aku novice jer heheh)...so basically lar kan...bila habis test tadi aku mmg nak balik tidoq terus...tapi...updated blog dulu lar...heheheh..ok2. apa tapa buat hari ini?

ok lepas test tadi aku pon terus dengan member aku sarah n tiqa ke library....kitaorg bincang ibm....then sebab esok ada lab test ais...(mr. accounting)...aku nyer laptop kesayangan plak..."suka sgt kebil2 mata" (er skrin dia gegar)...so x boleh lar nak di bawak travel laptop ku ini...sampai tiqa dan sarah kena bagi pinjam satu laptop...kat aku..tq korg...sori sgt....susahkan korg jer....sori giler2 lar yer...sori tau....sori...

other than that..aku bajet nak share lar pasal something yang aku rasa...oren...hahaha seloroh jer...rasa kelakar pasal facebook......aku tengok banyak member blogger aku semua sibuk dok pacak cerita huru-hara kat blog diorg...aku mana bleh ketinggalan..(nak kata aku nih up to trend jugak lar hheheh macam lalang kuat terpengaruh pon ada hehe)

ok begini...pada suatu hari, ada satu budak khusyuk crazy main fb....
jadi bapak dia tepek dia sikit..tapi dgn cara yg dia rasa tidak menggugat hbungn diorg (heheh gugat ooo)

jadi bapak dia pon sound..

bapak: budak..yang ko dok syok depan pc nih apa cer der? cer cite..cer cite?
budak: huiii bapak x tau ka? nih kami dok main facebook nih...syok ooo...
bapak: apa dia yang best?
budak: huiii klu bapak nak tau, kena register ar buat satu facebook gak...best bapak..ada chat....ada gambar...ada farmville huiiii.....
bapak: hui aku dah terpengaruh nih....cer buat satu cer buat satu...
budak: jap eh bapak...budak out jap...

(selepas seketika....lama gak ar...tenet tenat...lembab nak mam***....hehe)

budak: ha pak dah set cuba ar bukak...
bapak: jap bapak bukak kat pc bilik bapak jer..
budak: ok...(monolog: huh bila bapak ada pc kat bilik???)
bapak: sign in....e-email...bapakbudak67@yahoo.com...(tapa cakap: err klu e-mail nih betul ada...sori ek)
password.....katalaluan....

(selepas sign in..)

bapak: huh...whats this???? weh budak...bertuah sini jap...
budak: ye pak whats up?
bapak: eh nih apa yang ko tulis nih?





budak: huh kenapa?
bapak: awat ko mencarut? nak kena smackdown ker?
budak: eh mana ada!!
bapak abih nih..(refer gambar tadi) apasal k tulis what the f***
budak: ehhh!! bapak dah salah faham..positif lar cikit....tue maksud dia.."welcome to facebook" lar...
bapak: lorrr....




P/S:  tak yah nak shortform2 sgt lar..buat salah paham jer huhuhuhu....
note: aku x ingat kat mana aku dengar lawak nih...kat raja lawak kot....heheh ntah lar hehehe klu dah tau..hehe layan jer lar yer heheh

2 ulasan:

  1. macam2 la ko.
    hahaha.

    BalasPadam
  2. hahahaaah WEML sapek heheh bukan what ever major loser tau....haha maksud dia..."wow engkau mampir lagi" heheheh

    BalasPadam