Jumaat, Februari 25, 2011

Jumaat yang ala kadar....

Assalam bloggers.....huhuhu (dah pandai great readers ooo hehe) ok lar jumaat hari nih mmg ala kadar jer.....apa aku da buat??? well memandang kan ahad nih ada test so..kitaorg kena study lor...but b4 kita study (secara betul macam orang lain study).....kita blog lar dulu...uhuhuh

so basically dulu aku dah post ..macam mana "apatapabuat.blogspot.com" bleh terhasil..kini aku nak cuba kembangkan blog aku....time to really live the bloggers life...huhhhh...aku nyer cer hahahaha bleh ker?? insyaAllah kita cuba lar....mungkin nnt klu ada orang interview aku insyaAllah....akan tertera...."Mustaffa Bukhari @ TAPA....Lecturer/motivtor (pffftt)/ professional blogger.
hahahahahahaha

ok2 dah banyak melalut aku nih hahahaha

so basically..ramai tanya aku...weh nih cmner...tu cmner? basically ilmu blog aku sgt sikit....aku dari hari ke hari suka blogwalking dan tengok apa orang nih ada....tapi kenapa aku yer blog masih kurang widget dan sebagainya??? plus lagu pon xda..hehe reason...aku x suka blog aku jadi berat hehehe...nak bukak kat libraray UNI nnt senang heheeh...plus...aku suka buka banyak blog serentak...macam nih.....
..



 so ada paham???? huhuhuhuh..

skang nih macam aku cakap tadi nak lar tambah2 2-3 benda baru..nak kasi best sikit blog plus...nak kasi ramai lagi baca blog aku...x follow x per lar...atleast baca...hhehehe...so apa aku nak tambah?????

heheh actually nnt di hujung blog nih..kiranya aku akan tambah...aku nye...signitue..ala signiture simple...hehe kasi macam official sikit lar aku nyer blog hehehe....so...tengok lar kat hujung blog post nih and blogpost after this hehehe...

dan2...aku jugak ada letak kan link like utk..support's blogger Malaysia..huhuh so kepada yg nak up gak...bleh lar join...aku nak carik blog best utk dibaca jer hehehe...(eleh yer..yer jer haha)

so tu jer lar yang aku nak cer..klu nnt ada cer lagi...aku cer lar...kot ada lar cerita tercicir mana2...klu aku jumpa aku akan kutip dan post kat sini okeh?..x okeh...ala okehkan jer lar huahuahuahuahua...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan