Sabtu, Februari 19, 2011

selamat mengundi..

technically selasa nih...adalah hari mengundi di KBM....aku x sure about kampus lain bile...but mesti dalam minggu2 nih jugak.......so sbb kan di tempat baru.....(baru lar sgt...aku ni kat kbm)...kira baru lar ...so environment dia macam lain lar kan...but terlalu lain heeheheh...

aku kena tolong member aku tiqa...gantung flyers dia semua...so...pegi jer lar (terserempak plek ngn madame loo hehehe siap bagi nasihat "tapa u better study 4 tax"..insyaAllah madame...) 

pekara pertama yg best masa nak mula kerja adalah...gambar malik yg sgt BESAR!!! ....mmg best lar...aku ngn en Khoo dah cop dah sorg satu poster malik..(er klu dapat).....



so lepas tue mula lar gantung2 poster bagai....org kat bawah bukan main ramai sambut vc....tapi aku x peduli..still buat kerja...dgn penuh gelak2....hehehe tq pada naz yg sudi dtg tolong..klu x out lar aku hehehe
so kami pon dari tengah hari bawak ke petang dekat pukul 6 memasang jer lar poster bagai hehe..sbb jentera kecik plus aku yg besar...so agaknya tu lar penyumbang perlahannya kerje heheh



actly tukang gantung ada 2 jer heheh so...betul lar x tipu jentere kecik heheh

so masa dok pasang2 tue tetibe..."haaaarrgghhhhhhh...!!! macam konsert....kat bawah....cuba bayang...kat level 1 jerit dengar dek kteorg kat level 14 nih...huh..ganaz....!!!




so sesudah settle...(boleh lar..kerja amatur)...kitaorg touch-up2 mana patut..huh letih hehehe di sebabkan suasana petang te terlalu sunyi...dan lapang jer kawasan depan kelas ni..kte org amik kesempatan amik gambar hehe...




..btw....on9 kat lib level 12 time x de org best siot hehe..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan