Ahad, Februari 20, 2011

rahsia bulan kelahiran...(not so secret lar...)

so basically eh....assalam( lupa bagi salam)....heheh kehadapan readers eheheh (hahaha macam tulis karangn surat)...so berbalik pada ayat aku tadi...so basically bagi y generation macam kita semua (x generation pon ada)....facebook atau glamernya di malaysia...FB....(apsal youtube tak pggl YT ek? ~soalan anwar hadi~) sgtlar common,...kan? so mainly semua kita ada fb..(aku apprv kawan2 jer...so apa kata follow jer blog aku heeh) dan rajin main game...or try out many interesting applocation...one of the well known app...yg ramai student try out would be...rahsia tarikh lahir oleh dr fadzilah kamsah (betul ker aku eja?..btwdia dah dato' kan skang?) so aku pon tidak ketinggalan mencoba....dan hasilnya seperti di bawah nih...siap aku bandingkan dengan diri aku heheh



just click on the pic to see the whole pic (eleh mcm korg tak tau)




so basically...heheheh ada yg kena ada macam yg tak..cth..aku rasa aku nih agak short tempered...just cepat cool down gak ..siap package dgn rasa bersalah melampau2...hheheh

so what ever it is..jgn buat benda nih jadi bench mark nak ukur diri kita...mungkin dgn lebih terbuka..kita lebih hensem....maksud aku hensem kat sini berjaya lar hehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan