Sabtu, Mac 12, 2011

sabtu yang laju...!

apabila...sabtu menjelma....ketika kawan2 sebuk dok pikir nak bercuti bersama keluarga tanpa mengharap dilanda keresahan...

aku bangun memecah hening pagi heeh (pagi x pagi la kan hehhe) apa yang aku buat??? aku excercise lar....(itu temberang saja hahah)....x lar aku bangun perkara pertama aku buat adalah...aku kemas lar bilik aku...bilik dah macam hapeh ntah....ini lar bahana rajin sgt main letak jer barang tak nak kemas terus...so...demi nak menjaga keterusan dan kelangsungan sebuah bilik tidor maka aku pon kemas lar...


settle kemas, aku pon kemas2 buku...sbb jap lagi nak ke library.....apa library? haruslar...budak tak berapa bodoh macam aku kena lar elakkan bodoh tue dari berkembang....so aku belajar lar ngn member aku yeo n atin.....alhamdulillah settle lar jugak satu sesi pembelajaran hehehe...btw sebelum sampai library aku jumpa parent aku...x sampai 5 minit...just jumpa kejap...coz parent aku nak ke johor....seminggu beb...pergh geram aku dengar...nak jer follow hhahha...

bila balik aku pon terus aku ke kamar yang sudah aku kemaskan hehe mmg puas hati bila balik tengok bilik..tersusun jer....lantai pon bersapu hehe...aku apa lagi bukak lar laptop....sekali....skrin laptop aki skrin pecah dar...haiya...manyak sedeh lar saya....(nih updated blog pakai laptop member aku skeleton atau pon nama ic nya saarie heheh)

call ayah aku bila dia bleh amik laptop aku...mmg minggu depan lar aku kena tunggu ...wargghhhh...minggu depan hantar balik...minggu lagi satu belum tentu dapat lagi...hadoi...kerja banyak nih....ish2.....

takpa2 korg doakan kerja aku dan pelajaran aku tiptop ar ok hahhaa...

so lepas tue aku pon....!!! TIDOR!!! dah x da benda nak buat hahaha bila bangun aku pon siap2 lar nak gi makan...housemate aku kluar ngn dak kelas dia gi makan chicken chop....aku pon terasa macam nak gak so aku pon round2 lar carik kedai ada jual chicken chop....satu kedai nih jual mmg sedap...puas hati lar dari segi rasa...cuma 8 ringgit...kedai kuning lagi murah hahha...

balik rumah..lepak2 jap..tengok muvie...then nazizi housemate aku ajak aku kluar gi pantai...so...kluar lar..kejap jer...tengok ada pertandingan memancing huhuuuh ramai...penuh sepanjang-panjang pantai tue ehehehe...

bila sampai rumah...aku tengok tv x da sapa layan...maka aku pon duduk ar depan tv n laptop nih...pastue nih saarie bagi pinjam laptop dia....so aku pn update lar blog...bukak fb bosan...semua cuti...notification pon kosong jer heheh....so apa nak cer lagi....aku pon masih mengadap laptop nih heheh

so kita kena tunggu lagi lar bagi aku buat something dulu ook hehe.....rite till next time...on apatapabuat.blogspot.com heheheh macam drama bersiri plak hehehe

3 ulasan:

  1. amboi..ke pantai ek?ermmm..aku pon sokong..facebook dah membosankan

    BalasPadam
  2. asal ko macam free je ni? asal kau banyakkk giler keje? =_='

    BalasPadam
  3. ana: hahah apa nak buat...klu banyk traffic best ar kan?

    farain: haha free ko cakap..bnyk gak kerja nih but yang aku tau buat sikit heheh...x baik cakap aku ngelat...kat library dari pagi sampai petang tau....huhuhuh rajin x aku heheh

    BalasPadam