Rabu, Mac 02, 2011

support new BloGger....."Birthday wa gempack...!!!"

assalam korg huhuhuh.... (^_^)...ok sori lambat sikit....(wah macam grand gila benda nih heheh)....sbb tenet..(internet) tenat ..

ok2....kepada semua yg nak tau apa jadi kat aku nyer program support new blogger nih? ok begini..secara jujur...ada 2 org jer yang masuk dan follow sepenuhya format yang aku mintak....dan diorg jer lar yang leh aku canang sebagai....truly new blogger supporters heheheh....

bukan korg yang lain x support....sebenarnya..korg bleh tengok sendiri...ada lagi yg tak dapat join pasal gambar lar....or pasal x da birthday yg gempack sgt pada diorg...korg its okay...kenangan birthday korg walau simple ttg gempack...because its celebrate u being a person.......

ok2....actually yang masuk adalah member aku Eva dan Ana...tq pada korg yg susah2...antara 2-2 org nih...susah nak pilih sapa lagi best entrynya..dan aku x kesah pon...bukan competition nya yg matter..(err..korg 2 setuju kan? hehe)...tapi surely eva nyer birthday mmg gempack pada aku...(ye Eva ko !!!) sampai kawan dari jauh datang ke KL....serius...korg bleh baca pasal eva kat comment box aku or kat sini.utk ke entry yang eva post...hehe (mesti korg klik kat link jer kan...senang..apa lar aku nih hehe)

dan ana....tq jugak tau.....klik link nih utk ke entry yang ana post...heheh


so btw..ada jugak yg lain still support tapi x berkesempatan kata orang...dan ada sbb lain hehe seperti.....




NuR hANiS HaShiM berkata...





alah ruginyeeee
yg paling best mse tu wt kt dlm bilik kt kolej so confirm2 mse tu free hair sume hahahha
alaaaa




sapek berkata...





sory bro...
keje banyak ar..
lanjutkan tarikh ar..




::fara.ain.sabudin:: berkata...





tapa aku tak penah clebrate bithday dengan kawan-kawan punnn :(

so basiccally....tak pa korng......at least korg ada terlibat hehehe


ok2.pada yg join eva n ana tq again.....heheheh sayang korg hehe..pada sapek hanis  n ain rilek nnt kita buat lagi heheheh

so ....ok next is apa yg aku dapat heheh dan apa yg join nih dapat??? heheh mesti korg nak tau...ok2...kalau sapa2 sedar...dalam 3 hari nih...follower aku jadi bertambah 3 org...wow...ok bukan aku kejar follower but still sapa x happy bila org follow blog kita....next walau x follow blog aku...tapi ada yg tinggalkan link kat shoutbox aku....meriah!!!..again aku hargai...org kata aku gila traffic...well mungkin ye mungkin x...tapi kalau traffic blog ko meriah...sapa x hepi...kan kan kan kan?? hehehe

next pada yg join dan yg tinggalkan komen....

ok...member aku kat City Campus Melaka...sapek...follow member aku Eva...itu lar yg aku nak...meriahkan lagi connection kita....ana n ain finally know eva ada blog...wah meriah tau jadinyer...heheh....bukan lar aku nak kata aku nih master mind..heheh sbb idea nih dah basi di kalangan blogger....just...aku guna nak meriahkan di kalangn kita..hehe well u guys get the picture heheh

heheh nnt kalau ada lagi.....join tau eheheh....

assalam guys...tc hehe



Tiada ulasan:

Catat Ulasan