Khamis, Mac 10, 2011

semalam ku bermimpi...

aku mimpi lar semlm hehehe.....hai korg assalam...sehat?
ok nih aku nak cer yg semlm aku mimpi....technically aku sedar itu semua adalah mimpi apabila aku bangun dari tidor lar kan heheh

ok apa yang aku mimpi sampai aku dok post kat sini....

actly seperti pemimpi-pemimpi lain...(aku rasa lar)..kita tak ingat cmner jalan cerita mimpi tue mula dan apa maksud mimpi tue...jarang ada yang paham hehe

ok2 technically...sekolah menengah aku dulu bukan lar sekolah kebangsaan biasa....almost 80-85 percent of the students is chinese......dan bahasa pengantar sekolah tu pon adalah english 1st then only malay come in hehe followed by the other native tongue available...like indian...sabahan and such heheh...

so back to the story...aku mimpi berjumpa balik semua kawan2 sekolah aku nih...all the name i could remember was there....plus it was at someone house...that i belive should be carol's place...yakni (ceh yakni ha....hehe) kawan lama aku...geng main2 lar org cakap....dalam geng nih dulu ada aku...fakhri...nic...agnes..pik mei....carol.....li ying...so mmg kitaprg geng..n kitaorg suka masuk benda yg sama....kelab rakan sebaya....kelab kewangan hehehe sama lar....

ok buat kali kedua...balik pada mimpi tadi...macam sebuah party lar...but aku x sure apa yang terjadi actly...
yang aku tau...aku ngn member baik aku fakhri...faiz was not around....n there was nic..n the others lar macam selalu..aku akan tegur lar...but their reaction is not welcoming as i expected...bold cold...aku rasa cam pergh...pehal nih??? lama x jumpa kot.....

lepas tue aku terjaga....btw...mimpi kan samar2 lar org cakap hehehe..........

masalah aku skang..apa maksud mimpi tue...sebagai org yang percaya ciptaan tuhan semua bukan sia2....aku terpanggil nak tau....

agaknya...lama x jumpa .....it feel awkward to actly hang out back ek? hhmmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan