Selasa, Mac 01, 2011

Thank You Guys 4 the wishes.....

Assalam heheh yer people....1 march...it is today hheheheh utk projek support new blogger...(projek tue hehe) tajuk entry yang aku wajibkan...iaitu..."birthday wa gempack...!!!" ..datang dari sini lar hehee...so kita tunggu...last adalah hari.nih...still have few hours more before it turn 2nd march heheheh....so because the project  is still in running...so post kali ni mmg confirm bukan pasal project tue...

actly aku nak ucap tq....pada semua yang wish birthday aku...tak kesah lar pasal korg mmg ingat atau just because...FB yang sound korg heheh...thanks peps....tq utk wish...dan doa2 yg korg ucapkan...moga Allah balas baiknya korg dan makbulka doa2 korg heeheheh

ok technically, ada ramai yang wish...n ada jer bertambah hehe but utk nak post entry nih....ada banyak nih yang kasi wish...(x termasuk yang buat note or tag...just wallpost)

nama yang last tue aku padam hehe malas nak mintak izin nak post hheh
but its 121 friends wishing me...ok lar tue heheh


dan ada jugak kawan aku yang buat blog entry pasal aku hehehe tq sgt2 heheheh x sangka aku bleh jadi bahan cerita blog ko heheh tq again...tapi aku xleh nak letak blog link dia sbb private blog..n 4 invited readers jer hehehe but...nih gambar list entry dia hehehe ngam (1) march hahaha


so...basically tq pada yg sudi wish kat wall post, note, tag, sms jugak...even ada yang call....hehe
tq kat zahin yang bagi hadiah gula2 hehehe paklong bagi hadiah top up...kak nor giving me money...hahaha dia suruh beli hadia sendiri eheh tq to all my family members n friends again heheh

3 ulasan:

  1. happy bornday bro!!!!
    ak doakan ko berjaya dalam idop, dunia and akhirat!!!
    chill, and stay cool ok.
    baru kacak!!!

    BalasPadam
  2. haha tq san kat fb dah kat blog huhu tq ar heheh

    sapek heheh tq bro.....heheh nnt aku cuba kacakkan diri hehehe amin...

    BalasPadam